Google Adwords به عنوان بزرگترین و پرکاربردترین پلت فرم تبلیغاتی آنلاین جهان ، به تبلیغ کنندگان بی شماری برای دستیابی به مشتریان جدید کمک کرده است.

به نظر می رسد که در نگاه اول درک Google Ads آسان است ، اما بسیاری از تازه واردان از نتایج کمپین های اول خود ناامید شده اند.
چرا؟ در بیشتر موارد ، حساب Adwords بهینه سازی یا بهینه سازی نشده بود.

Google Adwords بهینه سازی مناسب ، یکی از پرسودترین اقدامات در بازاریابی آنلاین است.

ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به طور صحیح حساب Adwords خود را بهینه کنید و به جلوگیری از رایج ترین اشتباهات بهینه سازی Adwords کمک کنید.
برای درک شما ، بهینه سازی های Adwords را به دو قسمت تقسیم می کنیم:

بهینه سازی های منظم جریان کار
بهینه سازی های نامنظم حسابرسی
فهرست:
پایه و اساس بهینه سازی ها
بهینه سازی های منظم در حساب Adwords
عملکرد کلمه کلیدی را بررسی کنید
کلمات کلیدی منفی را اضافه کنید
پیشنهادات را تنظیم کنید
کلمات کلیدی جدید اضافه کنید
بهینه سازی های نامنظم حسابرسی
لیست بررسی بهینه سازی AdWords
و حالا؟ - بعد از ممیزی چه اتفاقی می افتد؟
پایه و اساس بهینه سازی ها
قبل از شروع بهینه سازی ، باید مطمئن شویم که شما کمپین های خود را به درستی تنظیم کرده اید.
این موارد شامل موارد زیر است:

آنها تا حد امکان از پسوندهای تبلیغاتی استفاده می کنند
کمپین های شما توسط شبکه جستجو و نمایش سازماندهی می شوند
شما ردیابی تبدیل را بدرستی تنظیم کرده اید
شما برای هر گروه تبلیغ چند تبلیغ دارید
اگر کمپین شما به درستی تنظیم شده است ، می توانیم با بهینه سازی Adwords شروع کنیم.

بهینه سازی Adwords
بهینه سازی های منظم
بهینه سازی های منظم بخشی از کارنامه اصلی هر مدیر PPC است.
بنابراین ، فرض می کنیم که شما قبلاً با گزینه های کلمات کلیدی ، ضریب کیفیت و سایر اصطلاحات Google Ads آشنا هستید.
در غیر این صورت ، لیست ها و دستورالعمل های زیر قابل درک نیست.

روزانه: انحراف را بررسی کنید
چک روزانه باید اطمینان حاصل کند که همه چیز به درستی اجرا می شود. در اصل ، این مسئله در مورد خفه کردن اشتباهات در جوانه است.
در اینجا توجه ویژه ای به نوسانات هزینه نسبت به روزهای قبل داشته باشید: هر چیزی بالای 15٪ باید توجه شما را به خود جلب کند.

هفتگی: عملکرد کلمه کلیدی را بررسی کنید
شما باید عملکرد کلمات کلیدی رزرو شده خود را هر هفته بررسی کنید. برای این کار ، به Google Ads> Account> Campaign> کلمات کلیدی بروید

آیا نمره کیفیت پایین است؟
آیا صفحات کلمات کلیدی ، تبلیغ و فرود مطابقت دارند؟
اطمینان حاصل کنید که بیشتر کلمات کلیدی QF بالا وجود دارد. متوسط ​​QF متوسط ​​هزینه ها را افزایش می دهد و بنابراین ROI را کاهش می دهد.
با CTR 0٪ به کلمات کلیدی نگاه کنید
آیا برداشت وجود دارد؟ اگر اینطور نیست ، باید کلمات کلیدی را حذف کنید.
به کلمات کلیدی با CTR بین 1.5 تا 2.5٪ نگاه کنید.
چرا نرخ کلیک بسیار پایین است؟
آیا اصطلاحات جستجو مربوط به تبلیغات است؟
آیا تبلیغات مربوط به کلمات کلیدی است؟
چرا نرخ کلیک بسیار پایین است؟
کارایی هزینه کلمات کلیدی را در نظر بگیرید
آیا هزینه ها متناسب با تبدیل ها هستند؟
هزینه برای هر کسب (CPA) چقدر است؟
بر اساس معیارهای فوق کلمات کلیدی را از کمپین ها حذف کنید.

نمی توانید تبدیل ها را در Google Ads پیدا کنید؟ تأیید کنید که تبدیل ها را ذخیره کرده اید و آنها به درستی کار می کنند:
ابزار> تبدیل

هفتگی: کلمات کلیدی منفی را اضافه کنید
شما باید به طور هفتگی کلمات کلیدی منفی را به گروه های تبلیغی خود اضافه کنید. به این حرکت کنید
حساب Google Ads> Campaign> گروه تبلیغات> کلمات کلیدی> اصطلاحات جستجو
می توانید بر اساس میزان کلمات کلیدی ، برداشتها ، کلیکها ، هزینه یا CPC را مرتب کنید.

آیا اصطلاحات جستجوی نامربوط وجود دارد؟
آیا اصطلاحات جستجوی خیلی گران قیمت وجود دارد؟
آیا کلمات کلیدی مرتبط با CTR کم ، تعداد برداشت های زیاد و نرخ تبدیل بالا وجود دارد؟
هفتگی: پیشنهادات را تنظیم کنید
اگر طرفدار مناقصه خودکار نیستید ، باید پیشنهادات دستی خود را به طور مرتب تنظیم کنید. به این حرکت کنید
حساب Google Ads> کمپین> گروه تبلیغاتی> کلمات کلیدی
میانگین موقعیت ، میانگین CPC و CPA را اضافه کنید.

پیشنهادات را از کلمات کلیدی غیر تبدیل کننده کاهش دهید
پیشنهادهایی را برای تبدیل کلمات کلیدی افزایش دهید
به وضعیت متوسط ​​توجه کنید. بررسی کنید که کدام موقعیت با کمترین هزینه بیشترین تبدیل را داشته است.
مقام برتر معمولاً سودآور نیست.

هفتگی: کلمات کلیدی جدید اضافه کنید
به خصوص در مرحله اول حساب Google Ads خود باید مرتباً به جستجوی کلمات کلیدی مرتبط بپردازید.

برای بهینه سازی های بعدی از یک قیف نوع مسابقه استفاده می کنیم. این نکته ضروری است که شما بفهمید که انواع مطابقت وجود دارد و تأثیر آنها بر روی ارائه تبلیغات شما.