چگونه می توان شماره تماس خود را به کمپین AdWords اضافه کرد؟
قبل از شروع آموزش ، باید نکات بسیار مهمی در مورد اضافه کردن شماره تماس تبلیغاتی Google اشاره کنیم. از آنجا که ایران توسط Google AdWords تحریم شده است ، ما نمی توانیم مستقیماً شماره تماس را به آگهی اضافه کنیم. اما نگران نباشید. ما نکاتی در رابطه با استفاده از این مطلب داریم تا نحوه استفاده از آن را به شما یاد دهیم.

مراحل افزودن شماره تماس در AdWords
1- بعد از ورود به پنل AdWords ، کمپین یا گروه تبلیغاتی مورد نظر خود را انتخاب می کنیم. پس از انتخاب ، بر روی برگه تبلیغات افزودنی مانند شکل زیر کلیک کنید.

مرحله 1 شماره مخاطب را به Google Ads اضافه کنید
2. همانطور که نشان داده شده است ، ما یک جعبه مستطیل شکل از نوع پسوند تنظیم شده بر روی Display مشاهده می کنیم: Sitelinks Extensions به طور پیش فرض. بعد از کلیک روی آن ، Call Extensions را انتخاب می کنیم.

مرحله 2 شماره مخاطب را به Google Ads اضافه کنید
در این مرحله ، بر روی دکمه قرمز EXTENSION + کلیک کنید.

مرحله 3 شماره مخاطب را به Google Ads اضافه کنید
در این زمان ، یک جعبه با یک دکمه به نام شماره تلفن جدید + در قسمت پایین قابل مشاهده است. ما روی آن کلیک کردیم

مرحله 4 شماره مخاطب را به Google Ads اضافه کنید
در این مرحله یک جعبه کوچک با توجه به شکل باز خواهد شد. در مستطیل خالی ، باید شماره تماس خود را بنویسید. می توانید شماره تلفن ثابت یا شماره تلفن همراه خود را با پیشوند در اینجا وارد کنید.

مرحله 5 شماره مخاطب را به Google Ads اضافه کنید
6- در مرحله پنجم ، پس از نوشتن شماره تماسی که می خواهیم اعلام کنیم ، زمان آن رسیده که کشور مبدا را انتخاب کنید. اما در لیست کشورها ، ایران را پیدا نخواهید کرد! در اینجا ترفندی است که ما درباره آن صحبت می کنیم.

همانطور که در زیر نشان داده شده است ، در جعبه ای که مشاهده می کنید ، کشور پیش فرض روی USA تنظیم شده است. ما باید کشوری را انتخاب کنیم که قالب عددی آن با قالب عددی در ایران مطابقت داشته باشد. یکی از این کشورها افغانستان است. (افغانستان به این دلیل انتخاب شده است که در صدر لیست قرار دارد و قالب شماره تماس ایران و افغانستان مشابه است.)

مرحله 6 شماره مخاطب را به AdWords Ads اضافه کنید
7. در این مرحله ، پس از انتخاب افغانستان ، روی کادر مستطیل که در آن نام کشور ثبت شده است کلیک راست کرده و Inspect Element را انتخاب کنید.

مرحله 7 شماره مخاطب را به Google Ads اضافه کنید
8- در مرحله هشتم ، پس از کلیک روی عنصر Inspect ، یک کادر در سمت راست مرورگر شما باز خواهد شد. البته بسته به مرورگر شما ، این کادر در هر مکانی قابل نمایش است. با این حال ، پس از مشاهده این کادر ، مانند شکل ، باید روی پیکان سمت چپ گزینه انتخاب کلیک کنیم. سپس بر روی کلمه AF دو بار کلیک کرده و آن را به IR (پرونده بزرگ) تغییر دهید. سپس Enter را روی صفحه کلید فشار دهید تا تغییراتی ایجاد شود.

مرحله 8 شماره مخاطب را به Google Ads اضافه کنید
در آخر ، روی گزینه Save کلیک کنید.