تبلیغات Google بسیار بیشتر از تبلیغات متنی در جستجوی Google است: پتانسیل تبلیغات بسیار فراتر از جستجوی شبکه تبلیغاتی Google است.

در پشت آن قالبهای کمپین با مطالب و الزامات فنی مختلف قرار دارد - یک کیهان تبلیغاتی هیجان انگیز و متنوع برای شرکت ها!

با استفاده از این مقاله به شما کمک می کنم تا این کیهان را به عنوان یک مبتدی درک کنید و دریابید که چگونه می توانید از Google Ads برای اهداف بازاریابی خود استفاده کنید.


تبلیغات Google چیست؟
تبلیغات Google (که قبلاً Google AdWords بود) در جستجوی Google و در شبکه تبلیغاتی Google به تبلیغات پرداخت می شود. اصطلاح SEA ، معادل انگلیسی برای تبلیغات موتور جستجو ، غالباً مترادف است. به طور دقیق ، منطقه SEA همچنین شامل موتورهای جستجو مانند بینگ یا یاهو است. با این حال ، گوگل پرکاربردترین موتور جستجو در آلمان است که سهم بازار آن بیش از 90٪ است.

Google Ads 2019 - 14 قانون اساسی تبلیغات موتور جستجو
سهم بالای بازار گوگل نشان می دهد که تقریبا هیچ کس نمی تواند Google را از طریق وب عبور کند. مطمئنا شما نیز به طور مرتب در موتور جستجو هستید ، درست است؟

اما تحت چه شرایطی تبلیغ AdWords به هیچ وجه برای کاربر پخش می شود؟

این قوانین و سؤالات دیگر را در قوانین اساسی Google Ads زیر برای شما توضیح خواهم داد.

در اینجا چشم انداز موضوعاتی که در انتظار شما هستند آمده است:

قانون اساسی: قالب های کمپین
قانون اساسی: اصل حراج
قانون اساسی: مجموعه کلید واژه های مناسب
قانون اساسی: یک ساختار مبارزات انتخاباتی معقول
قانون اساسی: یک زبان متن و تصویر مناسب
قانون اساسی: پسوندهای تبلیغاتی که باید داشته باشند
قانون اساسی: هدف قرار دادن صفحات فرود
قانون اساسی: پیگیری تبدیل خالص
قانون اساسی: مشاهده رقابت
قانون اساسی: استراتژی های پیشنهاد
قانون اساسی: نمایش داده شدگان جستجو
قانون اساسی: کمپین ها را به درستی ارزیابی کنید
قانون اساسی: ضریب کیفیت را بهینه کنید
قانون اساسی: ابزارها و روشهای صرفه جویی در وقت
1. قانون اساسی Google Ads: قالب های کمپین

اول از همه ، باید بدانید که علاوه بر تبلیغات متنی در Google ، انواع کمپین AdWords نیز وجود دارد.

شرکت های موتور جستجو در حال حاضر این 5 قالب را برای تبلیغات Google ارائه می دهند:

انواع تبلیغات Google Ads

 

بیایید نگاهی دقیق تر به انواع مختلف کمپین بیندازیم:

شبکه جستجو (جستجو)
تبلیغات Google مشخص شده با نماد تبلیغ سبز ، مطمئناً به عنوان کاربر گوگل چشم شما را جلب کرده است. در غیر این صورت قطعاً از امروز به تبلیغات توجه خواهید کرد. اینها تبلیغات شبکه جستجو (تبلیغات جستجو) است ، یعنی تبلیغات متنی ناب به طور مستقیم در جستجوی Google.

نمونه ای از تبلیغات جستجو برای عبارت جستجو "بازاریابی Fernstudium":

نمونه ای از یک تبلیغ Google در شبکه جستجو

 

حداکثر هفت تبلیغات متنی می توانند در صفحه اول نتایج جستجو ظاهر شوند:

حداکثر 4 آگهی متن در بالای جستجوی ارگانیک قرار دارد
حداکثر 3 متن متن زیر نتایج ارگانیک
نتایج ارگانیک پست های پرداخت نشده گوگل است. بر این اساس ، آنها با نمادی از تبلیغات مشخص نشده اند.

منطقه جستجو فقط یکی از شبکه های گوگل است ، علاوه بر این شبکه نمایشگر نیز وجود دارد.

نمایش
تبلیغات نمایش داده شده در وب سایت های شریک در شبکه تبلیغات Google ، به اصطلاح شبکه نمایش ظاهر می شود. همچنین می توانید آنها را در YouTube یا Gmail ملاقات کنید. این انواع ممکن است:

نمایش متن
تبلیغات تصویر (بنر)
ترکیبی از نمایش متن و تصویر
نمایش فیلم (GIF نیز ممکن است)
اهداف معمولی برای استفاده از تبلیغات نمایشگر عبارتند از:

آگاهی محصول را افزایش دهید
تبلیغ یک مارک
افزایش فروش
منجر به تولید بیشتر شود
قبلاً می توانید مشاهده کنید: Google Ads نه تنها در جستجوی گوگل پخش می شود و شبکه همان شبکه نیست.

خرید
با توجه به نام آنها ، تبلیغات خرید این فرصت را به شما می دهد تا در یک پنجره فروشگاهی در شهر به خرید بروید. در جستجوی Google ، تصاویر محصول از ارائه دهندگان مختلف مطابق با جستجوی جستجو ظاهر می شوند:

جستجوی خرید بین فصول
تبلیغات Google Shopping در جستجوی Google: تبلیغات تصویری می تواند در بالا یا در سمت راست نتایج ارگانیک ظاهر شود.

مکانهای مختلفی نیز برای تبلیغات خرید امکان پذیر است. گوگل آن را تعیین می کند. تبلیغات یا در بالا یا در سمت راست نتایج جستجوی ارگانیک ظاهر می شوند - که گاه به صورت ترکیبی با تبلیغات جستجو می شوند.

به دلیل تصاویر محصول ، این نوع تبلیغات بیشتر از تبلیغات متن متمایز است.

با این حال ، در مقایسه با تبلیغات شبکه جستجو ، تبلیغات خرید بدون همراه با متن تبلیغاتی ظاهر می شود. تمام اطلاعات مبتنی بر یک منبع داده اصلی محصول است که از آن ، Google داده های لازم مانند عنوان محصول ، توضیحات ، قیمت و غیره را می گیرد.

بنابراین شما نمی توانید کلمات کلیدی را رزرو کنید ، بلکه فقط یک منبع داده است که تا حد ممکن جامع و تمیز باشد.

بنابراین تبلیغات خرید نوعی تبلیغات مناسب و محبوب برای فروشندگان تجارت الکترونیکی است. شما می توانید د