Google AdWords یک سیستم تبلیغاتی Google است که در آن تبلیغ کنندگان برای ارائه تبلیغات خود در اولین نتایج جستجوی کاربران ، به کلمات کلیدی خاصی پیشنهاد می دهند. تبلیغ کنندگان باید با کلیک کردن روی پیوند خود ، به کاربران پرداخت کنند ، این بدان معناست که گوگل وام را از جستجو دریافت می کند.

Google AdWords سیستمی است که Google برای کمک به شما در بازاریابی محصولات یا خدمات خود در موتور جستجوی Google و وب سایتهای وابسته ایجاد کرده است.

اگر درست آن را بدست آورید ، AdWords می تواند شغل شما را تقویت کند. اما اگر این کار را اشتباه انجام دهید ، می تواند بدون نیاز به انجام این کار ، هزینه زیادی برای شما به همراه داشته باشد. ،

آیا Google AdWords کار می کند؟

بسته به رقابتی بودن کلمات کلیدی مورد نظر خود و ارتباط آن با کلیدواژه برای تبدیل واقعی برای تجارت و انتخاب کلمات کلیدی مناسب ، این می تواند برای تجارت شما مفید باشد. در بیشتر موارد ، ما فهمیدیم که Google AdWords برای بسیاری از مشاغل بسیار مؤثر است ، مگر اینکه آنها پول خود را با کلمات کلیدی اشتباه تلف کرده و یا تبلیغات بد را بنویسند.

Google AdWords یک پلت فرم تبلیغاتی پرداخت با هر کلیک برای هر کلیک است. این بدان معنی است که می توانید مجموعه ای از عبارات موقعیت تبلیغ را سرمایه گذاری کرده و پیشنهاد دهید و فقط در هنگام پرداخت هزینه برای کاربر کلیک کنید تا روی تبلیغ خود کلیک کند.

بر خلاف سایر سیستم عامل های PPC مانند فیس بوک ، AdWords به تبلیغ کنندگان دو راه برای دسترسی به افراد ارائه می دهد: 1) از طریق شبکه جستجوی Google ، 2) از طریق شبکه نمایش Google.

اگرچه این رویکردها بسیار متفاوت است ، هر دو از یک سیستم مناقصه PPC استفاده می کنند که در آن تبلیغ کنندگان برای نمایش تبلیغات خود به مخاطبان مربوطه پیشنهاد می دهند.

شبکه جستجوی Google به شما امکان می دهد تبلیغ خود را به افرادی نشان دهید که در جستجوی کلمات کلیدی مورد نظر خود هستند. همانطور که تصور می کنید ، این "تبلیغات متنی" فرصتی عالی برای جذب افرادی است که به دنبال و خرید فروش دیجیتال هستند. تبلیغات متنی با برچسب "تبلیغ" کوچکی در کنار آدرس URL وب سایت مشخص می شوند.

شبکه نمایش Google متفاوت عمل می کند. به جای نمایش تبلیغات به افرادی که به طور فعال به دنبال یک محصول یا خدمات آنلاین هستند ، تبلیغات یا تبلیغات بنر در سایت هایی ظاهر می شود که فکر می کنید هدف قرار گرفته اند.

Google AdWords به محض فعال کردن تبلیغات تبلیغاتی ، تبلیغات شما را نشان می دهد. شما به سرعت می توانید آمار و نتایج را بدست آورید. برای کلمات کلیدی خود می توانید کلمات کلیدی موثری پیدا کنید که در ساخت سئو موفق نیز به کار می رود. به عبارت دیگر ، ما فکر می کنیم بهتر است امروز AdWords را شروع کنید و سپس SEO را خاموش کنید تا بتوانید با اجرای SEO و AdWords ، رتبه بندی جستجوی Google خود را در طولانی مدت بهبود بخشید. در عین حال قطعاً نتیجه بهتری خواهید گرفت.

موقعیت واقعی تبلیغ شما را بر اساس آگهی رتبه (حداکثر امتیاز کیفیت) تعیین می کند. بالاترین سطح تبلیغ رتبه اول است. تنها استثناء این قانون این است که شما تنها پیشنهاد دهنده یا کمترین پیشنهاد دهنده در حراج AdWords هستید. سپس حداکثر قیمت را برای هر کلیک پرداخت می کنید.

وقتی Google درخواستی را ایجاد می کند ، موتور جستجو درخواست را پردازش می کند و حراج را اجرا می کند. سپس ، موقعیت های تبلیغاتی و CPC (یا هزینه هر کلیک ، مبلغی که هر تبلیغ کننده در هر زمان شارژ می کند) نمایش داده می شود. کلیک روی تبلیغ AdWords شما پرداخت می شود.) هر تبلیغ کننده را مشخص می کند.