تبلیغات در گوگل - گوگل ادوردز - گوگل ادز - تعرفه تبلیغ در گوگل

۱۵ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

قوانین تبلیغات Google Ads

تبلیغات Google بسیار بیشتر از تبلیغات متنی در جستجوی Google است: پتانسیل تبلیغات بسیار فراتر از جستجوی شبکه تبلیغاتی Google است.

در پشت آن قالبهای کمپین با مطالب و الزامات فنی مختلف قرار دارد - یک کیهان تبلیغاتی هیجان انگیز و متنوع برای شرکت ها!

با استفاده از این مقاله به شما کمک می کنم تا این کیهان را به عنوان یک مبتدی درک کنید و دریابید که چگونه می توانید از Google Ads برای اهداف بازاریابی خود استفاده کنید.


تبلیغات Google چیست؟
تبلیغات Google (که قبلاً Google AdWords بود) در جستجوی Google و در شبکه تبلیغاتی Google به تبلیغات پرداخت می شود. اصطلاح SEA ، معادل انگلیسی برای تبلیغات موتور جستجو ، غالباً مترادف است. به طور دقیق ، منطقه SEA همچنین شامل موتورهای جستجو مانند بینگ یا یاهو است. با این حال ، گوگل پرکاربردترین موتور جستجو در آلمان است که سهم بازار آن بیش از 90٪ است.

Google Ads 2019 - 14 قانون اساسی تبلیغات موتور جستجو
سهم بالای بازار گوگل نشان می دهد که تقریبا هیچ کس نمی تواند Google را از طریق وب عبور کند. مطمئنا شما نیز به طور مرتب در موتور جستجو هستید ، درست است؟

اما تحت چه شرایطی تبلیغ AdWords به هیچ وجه برای کاربر پخش می شود؟

این قوانین و سؤالات دیگر را در قوانین اساسی Google Ads زیر برای شما توضیح خواهم داد.

در اینجا چشم انداز موضوعاتی که در انتظار شما هستند آمده است:

قانون اساسی: قالب های کمپین
قانون اساسی: اصل حراج
قانون اساسی: مجموعه کلید واژه های مناسب
قانون اساسی: یک ساختار مبارزات انتخاباتی معقول
قانون اساسی: یک زبان متن و تصویر مناسب
قانون اساسی: پسوندهای تبلیغاتی که باید داشته باشند
قانون اساسی: هدف قرار دادن صفحات فرود
قانون اساسی: پیگیری تبدیل خالص
قانون اساسی: مشاهده رقابت
قانون اساسی: استراتژی های پیشنهاد
قانون اساسی: نمایش داده شدگان جستجو
قانون اساسی: کمپین ها را به درستی ارزیابی کنید
قانون اساسی: ضریب کیفیت را بهینه کنید
قانون اساسی: ابزارها و روشهای صرفه جویی در وقت
1. قانون اساسی Google Ads: قالب های کمپین

اول از همه ، باید بدانید که علاوه بر تبلیغات متنی در Google ، انواع کمپین AdWords نیز وجود دارد.

شرکت های موتور جستجو در حال حاضر این 5 قالب را برای تبلیغات Google ارائه می دهند:

انواع تبلیغات Google Ads

 

بیایید نگاهی دقیق تر به انواع مختلف کمپین بیندازیم:

شبکه جستجو (جستجو)
تبلیغات Google مشخص شده با نماد تبلیغ سبز ، مطمئناً به عنوان کاربر گوگل چشم شما را جلب کرده است. در غیر این صورت قطعاً از امروز به تبلیغات توجه خواهید کرد. اینها تبلیغات شبکه جستجو (تبلیغات جستجو) است ، یعنی تبلیغات متنی ناب به طور مستقیم در جستجوی Google.

نمونه ای از تبلیغات جستجو برای عبارت جستجو "بازاریابی Fernstudium":

نمونه ای از یک تبلیغ Google در شبکه جستجو

 

حداکثر هفت تبلیغات متنی می توانند در صفحه اول نتایج جستجو ظاهر شوند:

حداکثر 4 آگهی متن در بالای جستجوی ارگانیک قرار دارد
حداکثر 3 متن متن زیر نتایج ارگانیک
نتایج ارگانیک پست های پرداخت نشده گوگل است. بر این اساس ، آنها با نمادی از تبلیغات مشخص نشده اند.

منطقه جستجو فقط یکی از شبکه های گوگل است ، علاوه بر این شبکه نمایشگر نیز وجود دارد.

نمایش
تبلیغات نمایش داده شده در وب سایت های شریک در شبکه تبلیغات Google ، به اصطلاح شبکه نمایش ظاهر می شود. همچنین می توانید آنها را در YouTube یا Gmail ملاقات کنید. این انواع ممکن است:

نمایش متن
تبلیغات تصویر (بنر)
ترکیبی از نمایش متن و تصویر
نمایش فیلم (GIF نیز ممکن است)
اهداف معمولی برای استفاده از تبلیغات نمایشگر عبارتند از:

آگاهی محصول را افزایش دهید
تبلیغ یک مارک
افزایش فروش
منجر به تولید بیشتر شود
قبلاً می توانید مشاهده کنید: Google Ads نه تنها در جستجوی گوگل پخش می شود و شبکه همان شبکه نیست.

خرید
با توجه به نام آنها ، تبلیغات خرید این فرصت را به شما می دهد تا در یک پنجره فروشگاهی در شهر به خرید بروید. در جستجوی Google ، تصاویر محصول از ارائه دهندگان مختلف مطابق با جستجوی جستجو ظاهر می شوند:

جستجوی خرید بین فصول
تبلیغات Google Shopping در جستجوی Google: تبلیغات تصویری می تواند در بالا یا در سمت راست نتایج ارگانیک ظاهر شود.

مکانهای مختلفی نیز برای تبلیغات خرید امکان پذیر است. گوگل آن را تعیین می کند. تبلیغات یا در بالا یا در سمت راست نتایج جستجوی ارگانیک ظاهر می شوند - که گاه به صورت ترکیبی با تبلیغات جستجو می شوند.

به دلیل تصاویر محصول ، این نوع تبلیغات بیشتر از تبلیغات متن متمایز است.

با این حال ، در مقایسه با تبلیغات شبکه جستجو ، تبلیغات خرید بدون همراه با متن تبلیغاتی ظاهر می شود. تمام اطلاعات مبتنی بر یک منبع داده اصلی محصول است که از آن ، Google داده های لازم مانند عنوان محصول ، توضیحات ، قیمت و غیره را می گیرد.

بنابراین شما نمی توانید کلمات کلیدی را رزرو کنید ، بلکه فقط یک منبع داده است که تا حد ممکن جامع و تمیز باشد.

بنابراین تبلیغات خرید نوعی تبلیغات مناسب و محبوب برای فروشندگان تجارت الکترونیکی است. شما می توانید د

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ادمین بلاگ

تبلیغات در گوگل تاپ سئو

تبلیغات در گوگل یا گوگل ادوردز ابزاری است کارآمد که کمپانی گوگل در اختیار دارندگان سایت ها قرارداده تا سایت خود را در صفحه اول گوگل نمایش دهند. با استفاده از تبلیغ در گوگل این امکان برای سایتها فراهم می شود که بیشتر دیده شوند، بازدیدشان افزایش پیدا کند و فروششان جهش یابدتبلیغات در گوگل روشی نوین در عرصه تبلیغات بوده و نسبت به روشهای دیگر کارایی و بازخورد بهتری دارد و اتفاقا ارزان و به صرفه است.
تبلیغات در گوگل به مشابه یک سیم کارت اعتباری بوده، یعنی تا زمانی که شما پنل گوگل ادوردز خود را شارژ کنید می توانید تبلیغ خود را نمایش داده و از این طریق جذب مخاطب نمایید. نکته بسیار مهمی که در اینجا وجود دارد این است که شما در پنل گوگل ادوردز می توانید گزارش دقیقی از عملکرد تبلیغ خود شامل تعداد کلیک دریافتی، مقدار نمایش، هزینه مصرفی، گزارش کلمات ورودی و مواردی از این قبیل را مشاهده کنید.

این موضوع که آیا تبلیغات در گوگل می تواند به سئو کمک کند، همیشه مسئله بحث برانگیزی در بین متخصصین سئو بوده است. بعضی از متخصصان حوزه سئو همیشه فکر می کنند که با پرداخت پول و استفاده از گوگل ادوردز می توانند به راحتی کسب و کارهای خود را در صفحات بهتری از گوگل نمایش دهند

اما تغییر بسیار سریع و یا بهبودهای بسیار چشمگیر به یک باره با استفاده از گوگل ادوردز در سایت شما پدید نمی آید و اگر کاربران به صورت مداوم اقدام به استفاده از تبلیغات گوگل نمایند و به طور مداوم از بهبود سئوی خود مطلع شوند می توانند به راحتی سایت خود را در رتبه های اول گوگل قرار دهند.

تبلیغات شما به چه کسانی نمایش داده می‌شود؟

در سرویس تبلیغاتی گوگل، شما می‌توانید بر اساس چند معیار مختلف، مخاطبان هدف خود را با دقت بالایی مشخص کنید:

  • ردۀ سنیکسانی که در یک بازۀ سنی مشخص قرار دارند.
  • علایقکسانی که به یک موضوع مشخص علاقه‌مند هستند.
  • جنسیتکسانی که جنسیت آنها مونث یا مذکر است.
  • مکانکسانی که در یک قاره، کشور، شهر یا حتی محله زندگی می‌کنند.
  • دستگاهکسانی که از کامپیوتر، تبلت یا گوشی استفاده می‌کنند.
  • بازاریابی مجدد (Remarketing): کسانی که قبلاً به سایت یا اپلیکیشن شما سر زده‌اند، اما خریدی انجام نداده‌اند.

با این حساب، شما می‌توانید به گوگل بگویید که تبلیغ شما را فقط به آقایان 18 تا 24 سالی نمایش دهد که در یکی از محله‌های شهری در آلمان هستند (دلیل دارد که نگفتم ایران!) و با گوشی خود به اینترنت متصل شده‌اند. جذاب است، نه؟

خدمات تبلیغات در گوگل تاپ سئو

اگر به دنبال این هستید که بهترین نتیجه را از تبلیغات گوگل بگیرید، استفاده از خدمات یک شرکت معتبر در زمینه تبلیغات گوگل ضروری است. گروه تاپ سئو ارائه دهنده خدمات تبلیغات در گوگل با قیمتی مناسب است که می تواند کمپین های تبلیغاتی شما را به بهنیه ترین حالت ممکن تنظیم کند. اگر به دنبال رشد کسب و کار خود هستید، می توانید همین الان از خدمات تبلیغات در گوگل تاپ سئو بهره ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تلفن همراه : 09107254861 | تلفن ثابت: 05138848508

www.topseo724.comمنبع :

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ادمین بلاگ

برنامه های افزودنی تبلیغات Google Ads

چگونه می توانم در Google Ads بیشتر کلیک کنم تبلیغات در گوگل تاپ سئو؟ تبلیغات بزرگتر و جذاب تری انجام دهید. برنامه های افزودنی تبلیغ به شما کمک می کنند این کار را انجام دهید. علاوه بر 3 کاراکتر 3 x 30 برای عناوین ، 2 کاراکتر 2 x 90 برای متن تبلیغ و 2 x 15 کاراکتر برای مسیرهای URL ، می توانید فضای تبلیغ خود را گسترش دهید تا اطلاعات بیشتری را به کاربران بگویید.

بسیاری از رقبای شما در همه موارد از پسوندهای Google Ads استفاده کامل نمی کنند. به همین دلیل این یک راه آسان برای تمایز خود ، داشتن تبلیغات جذاب تر ، دریافت کلیک های بیشتر و مشتریان است.

برنامه های افزودنی تبلیغات در گوگل تاپ سئو اطلاعات دیگری هستند که ممکن است در کنار متن تبلیغ شما ظاهر شود. این ممکن است همیشه ظاهر نشود ، در حقیقت ، هرگز به یکباره نشان داده نمی شود. بستگی به رتبه تبلیغ شما و سایر عوامل دارد. در پایان مقاله ، من به سرعت به پسوند تبلیغاتی Sklik نیز خواهم پرداخت.

در حساب Google Ads ، پسوندهای تبلیغ را در منوی تبلیغات و برنامه های افزودنی در زیر برگه افزودنی ها مشاهده خواهید کرد.

تبلیغات و پسوندها

برنامه های افزودنی تبلیغات Google Ads موجود:
برنامه افزودنی سایت
برنامه های افزودنی فراخوان
پسوند قطعه غنی
برنامه های افزودنی تماس
پسوند پیام
پسوندهای مکان
فرمت رتبه بندی فروشنده
فرمت ارتقاء
الحاق هزینه
برنامه های افزودنی برنامه
پسوند خودکار
قوانین اساسی برای برنامه های افزودنی تبلیغات در گوگل تاپ سئو
این فقط معقول است که بتوانید برنامه افزودنی را در شبکه جستجو ، از جمله تبلیغات جستجوی پویا و تبلیغات فقط تماس بگیرید. کمپین خرید Google دارای افزونه رتبه بندی خودکار فروشنده است که شما مستقیماً روی آن تأثیر نمی گذارید.

هزینه افزودنی چقدر است؟ کلیک کردن روی یک تبلیغ با یا بدون پسوند همان هزینه را برای شما به همراه خواهد داشت. افزونه ها نرخ کلیک را افزایش می دهد ، که یکی از مؤلفه های امتیاز کیفیت است ، بنابراین می توانند هزینه های شما را اندکی کاهش دهند.

چند نوع افزودنی تبلیغ برای استفاده؟ بهتر است همه موارد قابل تنظیم را تنظیم کنید. شما همه آنها را هرگز نخواهید دید ، اما به Google Ads این امکان را می دهید که قدرتمندترین ها را مشاهده کنید.

می توانید یک افزونه را در سطح کل حساب Google Ads ، کمپین یا گروه تبلیغاتی خود تنظیم کنید. اولویت همیشه به برنامه افزودنی نزدیکتر به تبلیغ داده می شود - گروه تبلیغ برنده تبلیغات می شود ، تبلیغات برنده حساب می شود.

سطح فرمت

مراقب باشید سطح مناسبی را انتخاب کنید. اگر 7 برنامه افزودنی پیوند سایت در سطح کمپین داشته باشید و به طور تصادفی یکی را در یک گروه تبلیغاتی قرار دهید ، فقط یکی نشان داده می شود زیرا این امر اولویت دارد.

بهترین - و سخت ترین - اضافه کردن پسوندهای سفارشی به هر گروه تبلیغاتی. با حساب های Google Ads بزرگتر ، چند روز را با آن می گذرانید ، بنابراین اغلب می توانید با برنامه های افزودنی در سطح کمپین این کار را انجام دهید.

1. برنامه افزودنی سایت
برنامه افزودنی پیوندهای سایت به شما امکان می دهد پیوندهایی به صفحات دیگر سایت خود اضافه کنید. شما می توانید پیوندهایی به محصولات مهم ، پیشنهادات ویژه ، لیستی از مزایای پیشنهاد خود یا هر چیز دیگری که ممکن است مورد علاقه کاربر باشد اضافه کنید.

حتی در یک سایت کوچک ، بهتر است افزونه های پیوند را اضافه کنید ، حتی اگر فقط پیوندی را به مخاطب خود وارد کنید و شرایط و ضوابط را وارد کنید. فقط تعداد کمی از افراد روی خود پیوندها کلیک می کنند ، اما به لطف رنگ آبی پیوندها ، آنها به صورت نوری تبلیغ را برجسته می کنند.

به عنوان مثال سایتهای لینک

همه سایتها همیشه نشان داده نمی شوند ، اما تعداد لینک های سایت متفاوت خواهد بود. اغلب اوقات ، دو تا چهار نمایش داده می شود ، اما همیشه حداقل شش اضافه کنید. Google تصمیم خواهد گرفت که کدام لینکها برای کاربران جالب است و کدام یک را با تبلیغ شما نشان می دهد.

2. برنامه های افزودنی فراخوان
پسوندهای فراخوان به شما امکان می دهد مزایای تبلیغات در گوگل تاپ سئورا برای تبلیغ خود که در متن تبلیغ شما متناسب نیست ، برجسته کنید. همانطور که در تصویر نشان داده شده است ، آنها می توانند یک و نیم خط متن اضافی را به همراه آورند.

فریب نخورید ، این شش جمله شش برچسب متفاوت است. ممکن است تعداد آنها کمتر باشد ، به هر ترتیب می تواند باشد و همیشه یک دوره پشت آنهاست ، بنابراین شما یک پیام مداوم ایجاد نمی کنید. آنها برای برجسته کردن مزایای اصلی پیشنهاد شما طراحی شده اند.

برنامه های افزودنی فراخوان

شاید تنها توصیه - سعی کنید پیامی را که قبلاً در متن تبلیغ خود استفاده کرده اید ، تکرار نکنید. ارائه حمل و نقل رایگان در تبلیغ شما و استفاده مجدد از آن در پسوندهای callout عجیب به نظر می رسد.

برچسب حداقل شش ، حتی ده را اضافه کنید ، تا بتوانند کمی بچرخند.

اخبار بازاریابی آنلاین
هر ماه یک یا دو خبرنامه با اطلاعات عملی از دنیای بازاریابی PPC. در هر زمان می توانید مشترک شوید. خط مشی رازداری
این خبر را به چه ایمیل ارسال خواهیم کرد: *
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
مشترک شدن
3. پسوند با قطعه های ساختاری
قطعه های غنی به شما امکان می دهد لیستی از خدمات ، مارک ها یا انواع کالاها را به تبلیغ خود اضافه کنید. هتل ها ممکن است تجهیزات اتاق ارائه شده را نشان دهند. مدارس زبان ممکن است دوره های ارائه شده را لیست کنند. علاوه بر این ، شما حق انتخاب لیست از Google را ندارید ، اگرچه بیشتر مشاغل به راحتی می توانند دسته مناسب را پیدا کنند.

پسوند قطعه قطعه

این برنامه افزودنی تبلیغات در گوگل تاپ سئو چند بار قابل مشاهده نیست ؛ سایر برنامه های افزودنی تمایل به ترجیح شما هستند ، اما حداقل یک برنامه افزودنی قطعه ساختار یافته را به حساب خود اضافه کنید.

4. برنامه های افزودنی تماس
برنامه های افزودنی تماس مخصوصاً برای تبلیغاتی که به کاربران تلفن همراه نشان می دهد جالب است. شما به آنها فرصت می دهید بلافاصله پس از تماشای تبلیغات با شما صحبت کنند

 

منبع تبلیغات در گوگل تاپ سئو

WWW.TOPSEO724.COM

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ادمین بلاگ

نحوه تبلیغات در گوگل مپ چگونه است؟

آیا می خواهید افراد بیشتری در فروشگاه شما باشند؟ بنابراین مقاله جی اودز را به عنوان یک راهنمای تبلیغاتی ساده در محبوب ترین بستر مسیریابی جهان بخوانید.
متأسفانه ، Google Maps برای شرکتهای فعال در ایران قابل تبلیغ نیست. امیدواریم که این مقاله برای شرکت های ایرانی فعال در خارج از کشور مفید واقع شود.
افزایش حضور فیزیکی مشتریان در فروشگاه می تواند یک کابوس باشد ، به خصوص اکنون که مردم بیشتر و بیشتر کالای مورد نظر را در خانه تحویل می دهند.
اما امید وجود دارد زیرا بیشتر مردم مایل به ماندن در خانه و خرید آنلاین نیستند. آنها ترجیح می دهند قبل از خرید کالا به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنند و آن را ببینند و آن را لمس کنند.
برای آوردن این افراد به فروشگاه شما ، باید به موقع آنها را نشان دهید. یک روش مؤثر برای انجام این کار استفاده از Google Map Ads است.
همه ساله کاربران در سراسر جهان از Google Maps برای جستجوی و مرور بیش از 1.5 میلیارد مقصد از جمله نزدیکترین فروشگاه ها استفاده می کنند. یک بررسی جدید نشان داد که Google Maps نسبت به سایر برنامه های مسیریابی 6 برابر محبوب تر است.
در حقیقت ، این برنامه مسیریابی بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد.
این یک فرصت عالی برای فروشگاه های خرده فروشی و مشاغل محلی است تا بتوانند روی این پلتفرم سرمایه گذاری کنند ، به خصوص اینکه تبلیغات در Google Maps نسبتاً جدید و رقابتی کمتری است.
تبلیغات Google Map چگونه کار می کند؟
ممکن است در حال حاضر تبلیغات جستجوی محلی را در Google Map بدانید.
وقتی در این برنامه جستجو می کنید ، لیستی از نتایج ، معمولاً دو تبلیغ اول در آن دسته ، با برچسب بنفش "تبلیغ" در کنار آن ظاهر می شود.
کاربران می توانند برای اطلاعات بیشتر در مورد آنها به این تبلیغات دسترسی داشته باشند. این جزئیات شامل عکس ، نظر ، شماره تلفن ، آدرس و غیره است.
تبلیغات جستجوی محلی در Google Map مانند سایر تبلیغات پرداخت شده توسط Google کار می کند. این بدان معنی است که وقتی کاربر با کلیک بر روی تبلیغ خود کلیک کند ، هزینه کمتری به شما تعلق می گیرد.
با این حال ، گوگل اخیراً تغییرات زیادی در قالب تبلیغات نشان داده شده در نقشه ایجاد کرده است.
براساس گفته های گوگل ، این تغییرات برای کمک به مشاغل محلی ایجاد دید و جذب مشتریان بیشتر انجام شده است.
در یک اجلاس اخیر عملکرد Google ، این شرکت ویژگی های تبلیغاتی جدید را بر روی نقشه برجسته کرده است.
ویژگی های تبلیغاتی جدید در Google Map
پین های تبلیغاتی
مکانهای تبلیغ شده توسط Google اکنون به عنوان پین های تبلیغاتی نمایش داده می شوند که دارای پین های بنفش هستند یا برای متمایز کردن آنها از سایر پین های قرمز معمولی طراحی شده اند.
پین های تبلیغاتی به این شکل است:

علاوه بر این پین های تبلیغاتی ، آرم شرکت نیز نمایش داده می شود که به تمایز و جلب توجه کمک می کند.
کاربران می توانند از این پین ها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این شرکت و محصولات آن استفاده کنند.
شرایط ویژه برای خریدهای داخل فروشگاه
علاوه بر بنفش ، مشاغل محلی که در گوگل تبلیغ می کنند ممکن است شرایط ویژه ای را برای خریدهای حضوری از فروشگاه خود مانند بن تخفیف در آگهی نمایش دهند.

این یک روش عالی برای جذب مشتری است که به دنبال محصولات یا تبلیغات در گوگل تاپ سئو خدمات مشابه هستند. در واقع ، شما می توانید با ارائه تخفیفی جذاب ، مشتریان را از رقبای خود دور کنید!
لیست محصولات موجود در فروشگاه را جستجو کنید
کاربرانی که روی تبلیغ شما کلیک می کنند می توانند مورد را در لیست محصولات فروشگاه شما جستجو کنند.
این مهم است زیرا طبق تجزیه و تحلیل گوگل ، بیشتر افراد به دلیل اینکه نمی دانند محصولی را که می خواهند در دسترس است ، به فروشگاه ها می روند.
برای مشاهده اطلاعات در مورد محصول موجود خود ، ابتدا باید این اطلاعات را در Google وارد کنید.
صفحه قابل تنظیم حرفه ای
مشاغل محلی که در Google Maps تبلیغ می کنند ، صفحه کاری قابل تنظیم خود را دارند که هر بار کاربران بر روی تبلیغ خود کلیک می کنند ، به این صفحه هدایت می شوند.
می توانید شماره تماس ، آدرس ، وب سایت ، عکس و غیره را در اینتبلیغات در گوگل تاپ سئو صفحه قرار دهید.
مزایای تبلیغات در Google Map
قبل از شروع نمایش تبلیغات خود در Google Map ، باید بدانید که چرا اینقدر مهم است.
شما به افرادی که در حال حرکت هستند دسترسی دارید
اول از همه ، این برنامه ناوبری نه تنها منحصر به فرد است بلکه به صورت انیمیشن نیز کاربرد دارد. یعنی با نمایش تبلیغات در گوگل مپ ، بدون توجه به اینکه آنها کجا هستند ، به افراد دسترسی دارید.تبلیغات در گوگل تاپ سئو
در اجلاس عملکرد گوگل اعلام شد که یک سوم آن

 

منبع تبلیغات در گوگل تاپ سئو

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ادمین بلاگ

پرسش و پاسخ درمورد گوگل ادز

9 سؤال در Google Adwords (تبلیغات)
Google AdWords (تبلیغات) چیست؟
Adwords گوگل، در سال 2000 در جهان و گوگل یکی از موتور جستجو به طور گسترده مورد استفاده در ترکیه، پیشنهادات موتور جستجو به عنوان خدمات بازاریابی، آنلاین ارائه دهندگان خدمات تبلیغات است، کار کردن هزینه از کلمات کلیدی و کلیک در منطق یک پلت فرم تبلیغات آنلاین پرداخت می شود. این سرویس است که به کاربران امکان می دهد از بسیاری از سیستم عامل های Google استفاده کنند تا آنها را به وب سایت شما منتقل کند.

Google AdWords فقط در سال 2000 به 350 کاربر ارائه شد. در 17 سال ، Google بیش از 90٪ از درآمد خود را از طریق AdWords کسب می کند.

تبلیغات Google AdWords (تبلیغات) کجا ظاهر می شوند؟
تبلیغات شما بر روی سیستم عامل های مختلف مانند تبلیغات AdWords تبلیغات در گوگل تاپ سئو (شبکه جستجوی Google ، سایت های شریک Google (از جمله نقشه های Google)) ، Google Adsense (Google Finance ، Gmail ، Youtube) اجرا می شوند.

مزایای Google AdWords (تبلیغات) چیست؟
با تبلیغات کم Google AdWords می توانید به مشتریان بالقوه برسید. برخلاف کانال های پر هزینه مانند تلویزیون و رادیو ، می توانید سایت خود را با هزینه کم ارتقا دهید و از ترافیک بالایی برخوردار شوید.
با هدف گذاری خاص می توانید به افرادی که فکر می کنید علاقه مند به تبلیغات شما هستند برسید. می توانید تبلیغات خود را مطابق با موقعیت مکانی خود و ساعاتی که برای شما مناسب است ویرایش کنید.
Google Adwords یک بستر قابل اندازه گیری است. به همین دلیل ، می توانید راندمان کلیه آگهی های اجرا شده را اندازه گیری کنید ، با تجزیه و تحلیل معیارهایی مانند سود ، عملکرد و هزینه ، می توانید تبلیغات خود را با رویکردی تحلیلی بسازید تا اینکه به نتایج مطلوب برسید.
در صورت کلیک بر روی تبلیغات شما هزینه ایجاد می شود. هیچ هزینه ای برای برداشت وجود ندارد.
Google AdWords به شما امکان می دهد جستجوها را از طریق Google به وب سایت خود هدایت کنید.
می توانید دید وب سایت خود را افزایش دهید.
Google AdWords به شما امکان کنترل کامل بر تبلیغات را می دهد. شما می توانید بودجه خود را تغییر دهید ، کلید واژه های کلیدی را در هر زمان اضافه یا حذف کنید.
شما می توانید تبلیغات خود را در هزاران سایت شریک Google به کاربران تحویل دهید.
با Google Adwords می توانید تجارت خود را ارتقاء داده و آگاهی از برند ایجاد کرده و فروش خود را افزایش دهید.
مزایای Google AdWords ممکن است برای بسیاری از وب سایت ها مورد نیاز باشد. اگر مایل به استفاده از AdWords هستید ، توصیه اصلی من یادگیری تعاریف کلمات کلیدی و مهم در AdWords است. این کلمات برای منطق تجاری و بهینه سازی تبلیغات AdWords بسیار مهم هستند. پس این کلمات چیست؟

اصطلاحات Adwords (تبلیغات) مورد نیاز برای دانستن چیست؟
کلید واژه: جریان خون AdWords را ایجاد کنید ، این عباراتی است که شما انتخاب کرده اید که مربوط به سایت یا محصولات شما است و با توجه به موضوع آگهی تعیین می شود. برای شناسایی این کلمات می توانید از ابزار کلید واژه Google AdWords (AdWords Keywords Planner) استفاده کنید.

کمپین: این منطقه ای است که می توانید روزانه بودجه خود را اختصاص دهید و تبلیغات در گوگل تاپ سئو هدف گذاری کنید. در صورت لزوم 5 نوع کمپین مختلف نیز در دسترس است تا در Google AdWords وجود داشته باشد. می توانید در مورد انواع کمپین از این آدرس اطلاعات کسب کنید.

گروه تبلیغات: زیر مجموعه ای از کمپین ها ، گروه بندی شده از کلمات کلیدی و متون تبلیغاتی.

برداشتها: تعداد کل آگهی های دریافت شده در Google.

کلیک: تعداد دفعات کلیک کاربران بر روی یک تبلیغ را نشان می دهد.

Clickthrough Rate: یکی از مهمترین معیارهای مربوط به عملکرد تبلیغات و نمرات کیفی شما.

(کلیک / برداشت) * با فرمول 100 محاسبه می شود. هرچه نرخ کلیک بالاتر باشدتبلیغات در گوگل تاپ سئو ، اصطلاح جستجو مرتبط تر است ، ما می توانیم نسبت به تبلیغ خود فکر کنیم.

هزینه برای هر کلیک (CPC): بالاترین مبلغی که مایل هستید برای کلیک روی تبلیغ خود بپردازید. اینکه این هزینه چقدر به تبلیغ کننده بستگی دارد.

کلیک های نامعتبر: Adwords کلیک های مجازی تولید شده تکراری از همان رایانه است. Google این موضوع را تعیین می کند و هیچ هزینه ای را برای این کلیک ها نشان نمی دهد.

امتیاز کیفیت: با تعیین سطح محاسبه علاقه بین نتایج جستجو و تبلیغات شما؛ امتیاز دهی با ایجاد فرمول مبتنی بر نرخ کلیک ، ربط متن متن آگهی ، عملکرد تاریخی کلمه کلیدی و عملکرد صفحه فرود. هرچه نمره بالاتر باشد ، می توان در نمرات اعم تبلیغات در گوگل تاپ سئو1-10 تبلیغ کرد. به طور کلی ، وقتی کلمه کلیدی ما در گوگل جستجو و مشاهده می شود ، گوگل بر اساس این عوامل این نمرات را برای کلمه تولید می کند.

تخمین پیشنهادات صفحه اول: گوگل برآورد شده برای هر کلیک هزینه تبلیغات را برای تبلیغ ما نشان می دهد تا براساس نمره کیفیت و رقابت آن کلمه کلیدی ، مقام اول را در کلمه کلیدی هدفمند ما بگیرد.

برنامه های افزودنی سایت: افزونه های URL که می توانید به صورت رایگان به تبلیغات AdWords اضافه کنید و به شما امکان می دهد افراد را به صفحات دیگر مربوط به این تبلیغ هدایت کنید.

Adwords Ad Rank: در صفحه نتایج پس از جستجوی شبکه تبلیغاتی تبلیغات در گوگل تاپ سئو

 

منبع تبلیغات در گوگل تاپ سئو

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ادمین بلاگ

همه چیز درباره تبلیغات ادوردز گوگل

Google Ads

قبلاً با عنوان Google AdWords شناخته می شد ، ابزاری برای بازاریابی آنلاین است که به شما امکان می دهد تبلیغات خود را در نتایج جستجوی Google ، سایت های شریک یا YouTube نمایش دهید. تبلیغات گوگل بودجه ترین کانال در اکوسیستم تبلیغات اینترنتی است. تبلیغات گوگل در نوامبر 2000 شروع به کار کرد. در حال حاضر بیش از 1 میلیون کاربر دارد.

 

در این مقاله ، ما در مورد نحوه عملکرد تبلیغات گوگل ، مفاهیمی که قبل از شروع کار باید بدانید ، صحبت خواهیم کرد ، مفاهیم مهمی مانند نمره کیفیت و استراتژی های پیشنهاد. همچنین به روشها و نحوه تبلیغ شما با این ابزار بازاریابی آنلاین نیز خواهیم پرداخت.

اما ابتدا بیایید به این سؤال پاسخ دهیم که چرا باید با تبلیغات در گوگل تاپ سئو  تبلیغ کنم.

 

در واقع بسیار ساده است. کدام یک از صاحبان مشاغل مایل به فروش بیشتر ، تماس تلفنی بیشتر یا افزایش دید و آگاهی از نام تجاری خود در یک منطقه خاص نیست؟ همچنین می توانید کل مراحل را اندازه گیری کرده و به وضوح ببینید که در پایان بودجه تبلیغات در گوگل تاپ سئوخود چه می کنید.

به عنوان مثال ، فرض کنید که شما یک سایت تجارت الکترونیکی دارید و فرض کنید که متوسط ​​سود حاصل از محصولات متوسط ​​شما 50TL است. حال تصور کنید که برای هر 30 دلار هزینه تبلیغات می توانید فروش کنید. آیا می خواهید 300TL را روی این جدول صرف کنید و 500TL کسب کنید یا 3000TL را خرج کنید و 5000TL کسب کنید؟ حال همین مثال را برای یک مشاغل فعال در بخش خدمات در نظر بگیرید. تصور کنید که 10 درخواست تماس تلفنی / فرم تماس با هزینه 100 دلار برای تبلیغات دریافت کرده اید. فرض کنید شما توانستید فقط 20٪ از این خواسته ها ، 2 مورد از آنها را تبدیل کنید. با فرض این که شما به استثنای هزینه های عملیاتی از هر شغل ، 75TL سود کسب کرده اید ، کل مبلغ وارد شده به جیب شما تبلیغات در گوگل تاپ سئوخواهد بود. بنابراین منطقی نیست که 100TL بدهید و 150TL دریافت کنید؟

هدف اصلی این مثال نشان دادن این اعداد نیست. آنچه من در اینجا می خواهم تأکید کنم این است که به شما نشان دهم که می توانید در ازای هزینه های تبلیغاتی خود درآمدی را دریافت کنید. تا زمانی که هزینه های محصولات و هزینه های عملیاتی خود را بدانید ، می توانید بودجه تبلیغ خود را به وضوح مشاهده کنید.


تبلیغات تبلیغات در گوگل تاپ سئوچیست؟
محتوای مقاله
Google Ad Models
جستجوی تبلیغات
نمایش شبکه
تبلیغات خرید
تبلیغات یوتیوب
تبلیغات بازاریابی
SEO در مقابل Google Ads
چه سوالی اشتباه است بحث نکنید ، بچه ها ، شما برادر هستید! فقط دو نفر شما توانایی های مختلفی دارید.

شما می توانید سئو را به عنوان یک سرمایه گذاری فکر کنید که نیاز به صبر و تحمل دارد و می تواند در طولانی مدت به نتایج عالی برسد. تبلیغات Google دقیقاً برعکس است. شما می توانید خیلی سریع تبلیغات را فعال کرده و رانندگی را به سایت خود شروع کنید. تبلیغات Google همچنین نقش مهمی در تعیین استراتژی SEO شما ایفا می کند. ماهها ، شاید سالها در مورد آن فکر کنید و شروع به جذب ترافیک برای جستجوی جستجو کنید تا بتوانید به سرعت متوجه شوید که چه میزان تبدیل می تواند برای شما ایجاد کند.

حال تصور کنید که یک تجارت جدید تجارت الکترونیک هستید و سعی کنید SEO را با کلمه کلیدی بالا انجام دهید. به نظر شما چه مدت صبر می کنیم؟ شما جواب می دهید

درآمد تبلیغات گوگل
درآمد تبلیغات Google

بگذارید فشار بیاورم که درآمد گوگل از تبلیغات در سال 2017 بالغ بر 95 میلیارد دلار است. ما می دانیم که مشاغل در اینجا پول زیادی خرج می کنند.

بله ، بسیاری از مشاغل بزرگ به دنبال یک استراتژی رقابتی ، ماهانه میلیاردها دلار در تبلیغات در گوگل تاپ سئو هزینه می کنند. اما رقابتی بودن بدان معنی نیست که شما از رقبای خود پیشی بگیرید. در این مرحله ، سیستم با کیفیت Google پیکربندی شده است تا تجربه بهتری را در اختیار کاربران قرار دهد. ما می توانیم آن را نوعی سیستم مجازات و پاداش بنامیم. اگر کمپین های کاربر گرا با محور Google داشته باشید ، می توانید با هزینه کمتری نسبت به رقبای خود تبلیغ کنید.

برای دیدن پاسخ های متخصصان بازاریابی دیجیتال به سوال سئو یا سم اینجا کلیک کنید.

ما فقط ذکر کردیم که می توانیم در مدت زمان کوتاهی تبلیغات گوگل را فعال کنیم. اما این بدان معنی نیست که باید عجله کنید. شما باید صبور باشید تبلیغات در گوگل آسان است ، اما هدر دادن پول بسیار ساده تر است.

شما بسیار خوش شانس هستید که بسیار هیجان زده اید. در این مقاله نحوه تبلیغ از A تا Z را یاد خواهید گرفت. اما در ابتدا به برخی از مفاهیمی که تبلیغ کنندگان بیشتر مورد کنجکاوی هستند اشاره خواهم کرد و فکر می کنم باید بدانید.

هزینه تبلیغات با Google چقدر است؟
Google کاملاً رایگان از بودجه تبلیغاتی شما است. بودجه ماهانه شما می تواند هزاران TL یا چند صد TL باشد. فقط به کاربرانی که بر روی تبلیغات شما در شبکه جستجوی Google کلیک می کنند هزینه پرداخت می شود. اگر تبلیغات شما نشان داده شود اما کلیک نشده باشد هزینه ای نخواهد داشت.

چگونه می توانم به تبلیغات در گوگل تاپ سئو پرداخت کنم؟
می توانید با کارت اعتباری ، کارت بدهی یا پرداخت بانکی به حساب تبلیغات Google خود بپردازید. شما با کارت اعتباری یا بدهی پرداخت می کنید

 

منبع تبلیغات در گوگل تاپ سئو : www.topseo724.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ادمین بلاگ

نحوه انتخاب کلیدواژه ها برای تبلیغات کلیکی گوگل

نحوه انتخاب کلیدواژه ها برای تبلیغات کلیکی گوگل

انتخاب کلیدواژه های دقیق و بهینه به شما کمک می کند که مطمئن شوید تبلیغات کلیکی شما توسط کاربرانی دیده می شود که به خدمات یا محصولات شما نیاز دارند. تبلیغات در گوگل نیازمند انتخاب کلیدواژه های صحیح و دقیق است تا نرخ کلیک بالا رفته و هزینه های تبلیغات به حداقل برسد. در ادامه چند نکته برای شما شرح خواهیم داد که با استفاده از آن ها می توانید کلیدواژه های تبلیغات گوگل خود را بهینه سازی کنید. سپس، خدمات تبلیغات در گوگل تاپ سئو را به شما توضیح خواهیم داد.

کلیدواژه های مناسب تبلیغات گوگل را درک کنید

کلمات کلیدی و عبارات باید کاملاً خاص و مرتبط با آنچه ارائه می دهید ، باشند. وقتی شخصی کلمات کلیدی شما را در گوگل تایپ می کند ، باید دقیقاً مانند تجارت شما به دنبال تجارت باشد. در نتیجه ، آن دسته از افرادی که بر روی تبلیغ شما کلیک می کنند از قبل تمایل به خرید از شما دارند.

مانند مشتری های خود فکر کنید

خود را در کفش مشتریان خود قرار دهید. اگر آنها در جستجوی محصول یا خدمات مانند شما هستند ، کدام کلمات و عبارات را در Google تایپ می کنند؟ سیمون میهمان ، رئیس بازاریابی عملکرد در Zeal ، می گوید: "پیشنهادات خود را در مورد برند خود ارائه دهید! آنها ارزان هستند ، خوب تبدیل می شوند ، در برابر رقابت محافظت می کنند ، و آنها واقعاً به رده بندی موتورهای جستجوگر شما کمک می کنند. چه چیزی را دوست ندارید؟"

کلیدواژه های تبلیغات گوگل را هدفمند انتخاب کنید

از استفاده از اصطلاحات یا کلماتی که خیلی کلی هستند خودداری کنید. وسوسه نشوید کلمات کلیدی را که به تبلیغات شما ربطی ندارند اضافه کنید اما باعث ایجاد تعداد زیادی ترافیک می شود. افرادی که جذب می کنید به محصول یا خدمات شما علاقه مند نخواهند بود ، هزینه ها بالاتر خواهد بود و این می تواند منفی بر تجارت شما باشد.

کلمات کلیدی منفرد اغلب بسیار عمومی هستند ، در حالی که عبارات طولانی تر معمولاً هدفمندتر هستند. به عنوان مثال ، "تحویل جعبه سبزیجات ارگانیک" یک عبارت خاص است که دقیقاً مشتری های مناسبی را برای یک سرویس تحویل سبزیجات ارگانیک جذب می کند. استفاده از این کلمات کلیدی به طور جداگانه یا در ترکیب های دیگر ممکن است بسیار کمتر موفق باشد.

از ابزارهای گوگل برای ایده گرفتن استفاده کنید

برای به دست آوردن ایده برای کلمات کلیدی و گسترش لیست خود ، می توانید از Google Ads Keyword Planner استفاده کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که کلمه ، عبارت یا صفحه وب مربوط به آنچه را که می خواهید تبلیغ کنید ارسال کنید ، سپس کلمات کلیدی مرتبط را از بین نتایج انتخاب کنید. هنگامی که ابزار ایده های اولیه ای را ارائه داد ، می توانید از بهترین ها برای ایجاد ایده های خاص تر استفاده کنید.

اگر کلمات کلیدی زیادی دارید ، می توانید بر اساس چند کلمه کلیدی با محوریت ، کمپین های جداگانه ایجاد کنید.

هدف گذاری زبان و موقعیت جغرافیایی برای تبلیغات در گوگل

می توانید تنظیمات زبان و مکان را برای اطمینان از نمایش آگهی های خود در مقابل افراد مناسب تغییر دهید. همیشه مطمئن شوید که موقعیت مکانی شما منعکس کننده محل کار شما می باشد. بسته به جایی که مشتریان شما هستند ، می توانید قلمروها ، کشورها ، مناطق ، شهرها و یا حتی حوضه های آبریز کوچکتر را تنظیم کنید.

هدف گذاری سفارشی می تواند بسیار دقیق باشد. آگهی شما فقط برای افرادی در منطقه شما مشخص خواهد شد - مانند همه در ده مایل از محل کسب و کار شما. به عنوان مثال برای مغازه ها یا رستوران های محلی ایده آل است.

کلیدواژه های منفی را حذف کنید

حذف کلمات کلیدی "منفی" یک روش مفید برای متوقف کردن جستجوهای بی ربط در تبلیغات شما است. قبل از یک کلمه کلیدی یک علامت منفی اضافه کنید تا بطور خاص از آن خارج شود. بنابراین اگر شما یک طراح باغ بودید که از عبارت کلمه کلیدی "طراحی باغ" استفاده می کنید ، می توانید "کتاب" را اضافه کنید تا اطمینان حاصل کنید که جستجوی کتاب های باغبانی ، تبلیغ شما را به وجود نمی آورد. اگر دوربین می فروشید اما دوربین فیلمبرداری نیستید ، می توانید دوربین فیلمبرداری را به یک کلید واژه منفی تبدیل کنید.

ممکن است متوجه شوید که یک کلمه کلیدی که می خواهید استفاده کنید نیز مربوط به چیز دیگری است. به عنوان مثال ، یک کلمه کلیدی ممکن است بیش از یک معنی داشته باشد ، یا ممکن است نام کسب و کار شما نام چیزی باشد که کاملاً نامربوط است. در این صورت ، می توانید از کلمات کلیدی منفی استفاده کنید تا از نمایش تبلیغات در این جستجوها جلوگیری کنید.

خدمات تبلیغات در گوگل تاپ سئو

اگر مایل هستید که کمپین تبلیغات گوگل شما به بهینه ترین حالت ممکن پیاده سازی شود، می توانید از خدمات تبلیغات در گوگل تاپ سئو بهره ببرید. کارشناسان تاپ سئو با داشتن دانش فنی در زمینه تبلیغات ادوردز گوگل می توانند به شما کمک کنند که تبلیغات شما به بهینه ترین حالت ممکن و با بازدهی بالا پیاده سازی شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تلفن همراه : 09107254861 | تلفن ثابت: 05138848508

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ادمین بلاگ

تبلیغات Google چیست؟

در مقاله امروز من توضیح خواهم داد که تبلیغات Google AdWords در کجا نمایش داده می شوند و امکانات و برنامه های آنها چیست. همچنین متداول ترین اصطلاحات را معرفی خواهم کرد و در مورد محبوب ترین نوع کمپین ها بحث خواهم کرد.

اخیراً در وبلاگ ما: 6 نکته در مورد راه اندازی فروشگاه الکترونیکی خود در جمعه سیاه / دوشنبه سایبر
Google Ads یک سیستم تبلیغاتی Google است که تبلیغات متنی را در موتور جستجوی Google و تبلیغات تصویر در شبکه نمایش نشان می دهد. این عمومی ترین تقسیم کمپین ها براساس نوع آگهی است. با توجه به خود طبقه بندی ، گوگل نیز باید به عنوان انواع جداگانه شامل شود: تبلیغات برنامه ، تبلیغات ویدیویی و مبارزات خرید.

Google Ads: انواع کمپین
نمودار تبلیغات Google adwords


تبلیغات در گوگل تاپ سئو

 

سیستم تبلیغاتی Google Ads ، پیوندهای ویژه پشتیبانی شده در بالای نتایج ارگانیک ، اولین و اولین مدل تجاری Mountain View بود. آوردن تاریخ کمی به موتور جستجوگر برتر در سال 1998 و نتایج جستجو با هزینه در نوبت سال 2000 ظاهر شد و در ابتدا مانند صفحه زیر بود.

اولین تبلیغات Google AdWords
به عنوان یک کنجکاوی ، در اولین دوره بهره برداری از موتور جستجو پیوندهای پرداخت شده علاقه ای به خود جلب نکرده و تقاضا برای این نوع خدمات وجود ندارد. هیچ اتفاقی که گوگل بزودی در تبلیغات آنلاین متحول شود.
اولین صفحه نمایش مدیریت Google Ads مانند صفحه زیر است:

صفحه اول تبلیغات Google AdWords
سیستم تبلیغاتی Google Ads به طور مداوم در حال توسعه است و این امکان ایجاد کمپین های پیشرفته ، امکان هدف گذاری دقیق و تجزیه و تحلیل های عمیق را می دهد. راه حل های جدید مانند تبلیغات معروف Google Shopping یا تبلیغات برنامه به بازار معرفی می شود. کلیه تغییرات برای دستیابی بهتر به اهداف شرکت معرفی شده اند. در سال 2017 ، پنل اداری کاملاً بازسازی شد و در حال حاضر مانند صفحه زیر است:

پنل تبلیغاتی Google AdWords 2017
ابزار Google Ads کاملاً رایگان است (می توانید در مقاله مربوط به هزینه تبلیغات در Google AdWords اطلاعات بیشتری درباره پرداخت های تبلیغات را بخوانید). برای نمایش تبلیغات خود باید یک حساب کاربری رایگان در سیستم عامل ایجاد و پیکربندی کنید. کلیه کارهای دیگر روی حساب کاربری شامل بهینه سازی آن برای دستیابی به اهداف تجاری شرکت می باشد. یکی از اهداف می تواند بهینه سازی ROAS باشد ، یعنی بهبود نسبت درآمد به هزینه های تولید شده. کمپین ها با افزایش تعداد تبدیل ها ، افزایش ارزش سفارشات یا کاهش هزینه ها بهینه می شوند. ROAS یکی از شاخصهای اصلی است که براساس آن بهینه سازی کارزارها برای تجارت الکترونیک مبتنی است.

نتیجه کیفیت تبلیغات Google
برای نمایش هر یک از آگهی های Google با سایر تبلیغ کنندگان پیشنهاد می شود. در حراج ، حساب کاربری صورت می گیرد حداکثر هزینه برای هر کلیک ما می توانیم پرداخت کنیم و نمره کیفیت. اگر نمره کیفیت پایین باشد ، ممکن است آگهی ما نشان داده نشود یا محدود شود. گوگل اهمیت زیادی به کیفیت تبلیغات می دهد به گونه ای که برای مخاطب مهم باشد. به عنوان مثال ، می توانیم هرگونه تبلیغات ، اعم از گرافیکی یا متن را گزارش دهیم ، اگر احساس کنیم که مناسب ما نیست ، محتوای وب سایت را پوشش می دهد یا فرکانس آن خیلی زیاد است. در مورد نمره ای با کیفیت بالا ، ما این امکان را داریم که حتی با هزینه بالقوه پایین تر از هر رقم بالاتر از رقبای خود نمایش دهیم. یکی از عناصر ثابت کار Delante در حساب مشتری Google Ads ، بهینه سازی مداوم نتیجه کیفیت با استفاده از راه حل های اختصاصی ، انجام آزمایش های A / B صفحات فرود ، تبلیغات و کلمات کلیدی است. تمام نتایج تاریخی آزمایش ها برای بازرسی و استفاده از تغییرات توجیه شده با داده های آماری آزمایش های قبلاً انجام شده در دسترس است.

سیستم تبلیغاتی Google Ads به طور مداوم در حال توسعه است و این امکان ایجاد کمپین های پیشرفته تر ، اتوماسیون و هدفگذاری را فراهم می آورد.

اصطلاحات مفید:
تبدیل: معامله در فروشگاه ، عضویت در خبرنامه ، پر کردن فرم یا کلیک روی دکمه. تبدیل ها را می توان به خرد و کلان تقسیم کرد ، یعنی مواردی که مستقیماً به یک هدف تجاری مانند فروش در یک فروشگاه دست می یابند ، بلکه اهداف جانبی مانند تعامل ، زمان صرف شده در وب سایت یا اشتراک در خبرنامه را نیز می توان تقسیم کرد.

 

 


تبلیغات در گوگل تاپ سئو نرخ تبدیل: نسبت تبدیل به کلیک های بیان شده درصدی. نرخ تبدیل اغلب ما را از کیفیت پیشنهادی ارائه شده از طریق وب سایت و کیفیت ترافیکی که به وب سایت منتقل می شود ، آگاه می کند. ما می توانیم متوسط ​​نرخ تبدیل سایت شما یا میانگین نرخ تبدیل منابع ترافیک را اندازه گیری کنیم.
CTR: از طریق نرخ کلیک کنید - نسبت کلیک به تعداد برداشتهای بیان شده درصدی. عاملی که ما را از اثربخشی تبلیغات مطلع می کند (که هدف آنها حداکثر استفاده از کلیک است)
مثال 100 (کلیک) / 10،000 (برداشت) * 100٪ = 1٪ CTR
CPC: هزینه در هر کلیک - هزینه یک کلیک. مدل صورتحساب Google Ads در k

 

منبع : تبلیغات در گوگل تاپ سئو : www.topseo724.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ادمین بلاگ

ایا تبلیغات در گوگل سئوی سایتتان را بهبود می دهد؟۱۰ سایت برتر که گوگل ادوردز انجام می دهند

 

تبلیغات در گوگل تاپ سئو

 

اینکه تبلیغات در گوگل می تواند به SEO کمک کند همواره یک مشکل بحث برانگیز در بین متخصصان سئو بوده است. برخی از کارشناسان سئو هنوز هم فکر می کنند که با پرداخت پول و استفاده از Google AdWords می توانند به راحتی کار خود را در صفحات بهتر گوگل ارائه دهند.
با این حال ، تغییرات خیلی سریع یا پیشرفت های چشمگیر در Google AdWords همزمان در سایت شما روی نمی دهند. اگر کاربران همچنان از تبلیغات Google استفاده کنند و مرتباً لیست های خود را بهبود ببخشند ، به راحتی قابل بهبود هستند. سایت خود را در بالای Google قرار دهید.

می توان گفت که عوامل گوگل به دو دسته نامشهود و گریزان تعلق دارند. از جمله عوامل محسوس و قابل فهم ، مانند بک لینک ها و عوامل نامناسب گوگل ذکر شده به دلیل محدودیت های نادرست آنها ، استفاده از شبکه های اجتماعی محبوب را می توان در نظر گرفت. فهمیدم.
اما باید بدانید که آیا فکر می کنید تبلیغات با Google AdWords می تواند به شما در گرفتن بک لینک کمک کند ، اشتباه می کنید ، زیرا ربات های Google هرگز تبلیغات مختلفی را در گوگل یا سایت های دیگر نشان نمی دهند. Bon را بعنوان یک بک لینک معتبر در نظر نگیرید.
این پیوندها به دلیل قرار دادن آنها در قاب های تبلیغاتی ، هرگز هدف روبات های گوگل نیستند. کاربرانی که فکر می کنند می توانند رتبه طبیعی وب سایت خود را بهبود بخشند ، بسیار اشتباه هستند ، اما این مزایای بسیاری دارد. اینها تبلیغات Google هستند که ما همچنان به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

Google AdWords چیست و چگونه در گوگل تبلیغ می کنید؟

Google AdWords یکی از مهمترین قسمت های موتور جستجوی Google است. می توان گفت بیش از 2٪ از درآمد Google از تبلیغات حاصل می شود. Google AdWords می تواند با نمایش تبلیغات در Google و ارائه محصولات خود به کاربران مختلف با نمایش آنها در مکان های مختلف ، پیوندهای انتخابی شما را در اولین صفحات موتور جستجوی شما قرار دهد.
عملکرد Google AdWords به این صورت است که کاربران می توانند کلمه و عباراتی را که کلمات کلیدی هستند تبلیغ کنند و سرعت CTR کلمه مورد نظر و هزینه های آن را تعیین کنند. کلید و پیوند مورد نظر خود را Google کنید.
این برای وب سایت هایی با رقبای بسیار بزرگ بسیار موثر است و می تواند به عنوان یک بستر پرش برای وب سایت های تازه ایجاد شده خدمت کند.
با تبلیغات Google ، کاربران می توانند محصولات خود را با کلمات کلیدی در صفحات اول ، درست یا در پایین صفحه نمایش دهند و آنها را متقاعد کنند که محصولات خود را با کلمات کلیدی مناسب نمایش دهند. به صفحه سایت خود بروید. در مورد چگونگی این کار به SEO شما کمک خواهد کرد که در ادامه با جزئیات بیشتری صحبت می شود.

کلمات کلیدی Google برای SEO چیست؟


تبلیغات در گوگل تاپ سئو ممکن است فکر کنید با کلیک ساده روی پیوندهای شما می توانید موقعیت سایت شما در موتور جستجوی گوگل را بهبود ببخشید ، اما اشتباه می کنید ، می توانید تبلیغات گوگل AdWords و Google را به راحتی نمودارها و آمارهای بسیار خوبی ارائه دهید. مفید با صرف هزینه کمتری در موتور جستجوی Google ، به شما کمک می کنیم کلمات کلیدی مهم را شناسایی کرده و رتبه بندی موتور جستجو را بهبود ببخشید.
تبلیغات Google می تواند کلمات کلیدی برای سایت شما را نشان دهد.
با تبلیغات AdWords می توانید کلمات کلیدی را در وب سایت خود شناسایی کنید. این به شما کمک می کند با ایجاد کلمات کلیدی مختلف در Google AdWords ، مانند آموزش های Google AdWords در Google ، کدام کلید واژه ها و عبارات را مهم تر کنید. محتوای خود را سفارشی کنید و کاربران بیشتری روی آن کلیک کنند.
این می تواند به شما در شناسایی کلمات کلیدی منحصر به فرد وب سایت کمک کند ، سئو خود را به این کلمات کلیدی اختصاص دهید و موقعیت سایت خود را بهبود ببخشید.
تبلیغات Google چگونه به بهبود محتوا کمک می کند؟
با شناسایی کاربرانی که بر روی پیوندهای شما از طریق تبلیغات Google AdWords کلیک می کنند ، می توانید مشخص کنید کدام محتوا مورد علاقه کاربران است یا کلمات کلیدی موجود در آن صفحات و محتوای مربوط به وب سایت را مشخص کنید. با استفاده از این کلید واژه می توانید موقعیت خود را در Google بهبود بخشید و به کاربران اجازه دهید توضیحات مشابهی را در وب سایت شما دریافت کنند.
این به یکی از بهترین ابزارهای جستجوگرها در تبلیغات Google Ed تبدیل شده است ، به طوری که با شروع وب سایت ها می توانید مطالبی را که نوشتید به راحتی پیدا کنید.

تبلیغات Google تاپ سئو به بهبود مکان قرار دادن کلمات کلیدی به مرور زمان کمک می کند.
اگر شما نیاز به استفاده از کلمات کلیدی طولانی دارید و شغل شما محدود به مناطق خاصی مانند خرید و فروش اتومبیل در ایرانشهر است ، باید بدانید که می توانید از Google برای ایجاد تبلیغات برای این جمله برای کاربران استفاده کنید

 

 

 

منبع : www.topseo724.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ادمین بلاگ

در ادوردز گوگل تبلیغ کنید

تبلیغات در گوگل تاپ سئو 

 

Google AdWords یا سیستم تبلیغاتی که امکان نمایش لینک های حمایت شده را در نتایج جستجوی Google فراهم می کند ، روشی برای تبلیغ است که شرکت های بیشتر و بیشتر قانع کننده آن هستند. جای تعجب نیست AdWords به شما امکان می دهد خودتان ، بدون واسطه و مطابق با خط مشی های شخصی خود ، تبلیغ خود را مدیریت کنید.

کمپین های Google AdWords روش خوبی برای نمایش در صفحه اول نتایج جستجوی روزانه ، بدون بهینه سازی وب سایت وقت گیر ، ایجاد محتوای جذاب و به دست آوردن لینک های ارزشمند و غیره است و همه اینها در موتور جستجوی گوگل ، که مطابق با gemiusTraffic تا حدود 97 درصد استفاده می شود. کاربران اینترنت لهستانی. تبلیغات در صدر نتایج جستجو ظاهر می شوند. مهمترین مزیت AdWords ، امکان تبلیغات تبلیغاتی سلف سرویس و محدودیت در بودجه اختصاص یافته نیست. حتی مبلغ کمی صرف تبلیغات می شود (به لطف بازده بالای موتور جستجو در اتصال به جستجوگرها و متقاضیان ، مقدار کمی هزینه شده برای تبلیغات (گوگل تعدادی کلیک از کاربران اینترنت در لینک تبلیغی را شارژ می کند) می تواند نتایج بسیار خوبی کسب کند. این نوع تبلیغات می تواند در هر زمان متوقف و از سر گرفته شود و کنترل کامل بر هزینه های شما باشد. کمپین ها را می توان با یادآوری چند قانون به راحتی تهیه کرد. علاوه بر این ، Google دارای راهنمائی است که می توانید با آنها سؤال کنید و مطالب آموزشی و آموزش هایی را ارائه می دهید که حتی پیشرفته ترین گزینه های تبلیغاتی را نیز به همراه دارد.

 1 اولین کمپین ایجاد کنید

تنظیم یک حساب AdWords به طرز حیرت انگیزی ساده و شهودی است. کافیست به صفحه اصلی AdWords بروید: https://adwords.google.com و روی "شروع به کار" کلیک کنید. ثبت نام بسته به اینکه کاربر قبلاً حساب Google داشته باشد (به عبارت دیگر از سرویس Google دیگری مانند Gmail استفاده می کند) متفاوت است یا تازه شروع به استفاده از خدمات ارائه شده توسط این گروه می کند. پس از ایجاد حساب کاربری ، اینترنت با پیوند فعال سازی حساب AdWords به آدرس ایمیل ارائه شده پیامی را دریافت می کند. پس از کلیک بر روی آن ، به طور خودکار وارد حساب جدید می شوید. بلافاصله یک صفحه با پیشنهاد ایجاد اولین کمپین ظاهر می شود. پس از کلیک بر روی "ایجاد اولین کمپین" ، به صفحه تنظیمات کمپین می روید. مهمترین عناصر در اینجا تعیین بودجه روزانه برای کمپین و تعیین نرخ برای یک کلیک است که در ادامه مورد بحث قرار خواهد گرفت. یکی دیگر از عناصر بسیار مهم انتخاب شبکه برای هدف قرار دادن است. به طور پیش فرض ، گزینه "همه سایتهای موجود" انتخاب شده است ، اما شما باید خودداری کنید و فقط موتور جستجوی Google و شرکای خود را انتخاب کنید. به طور پیش فرض ، این تبلیغ برای لهستان و لهستان هدف قرار می گیرد. اگر وب سایت ما نسخه های زبانی دیگری دارد ، کمپین باید آن زبانها را نیز هدف قرار دهد. هنگام انتخاب یک مکان ، به این فکر کنید که تبلیغ باید به چه کسی برود. می توان یک منطقه از لهستان یا مثلاً یک شهر خاص را تنظیم کرد.

  پارامترهای مناسب را جهت تبلیغات در گوگل تاپ سئو تنظیم کنید

عناصری که در AdWords تبلیغ می کنند عبارتند از: عنوان (حداکثر 25 کاراکتر از جمله فضاها) ، توضیحات (دو خط از هر 35 کاراکتر) و URL (35 کاراکتر). وظیفه هدر جلب توجه مشتریان بالقوه است. کلمات کلیدی باید در سربرگ درج شوند. اشتباه است که نام شرکت یا دامنه را در هدر قرار دهید. عنوان باید حاوی اطلاعات مربوط به گروه هدف باشد ، مثلاً اگر هتلی از طریق دریا تبلیغ می شود ، عنوان آن ممکن است باشد: "آیا به دنبال اقامت در baeba هستید؟" توضیحات باید شامل مزایای محصول یا خدمات باشد ، اما همچنین فراخوانی برای اقدام ، به عنوان مثال وارد کنید ، بررسی کنید ، بخوانید. لطفا توجه داشته باشید که فقط یک علامت تعجب می تواند در کل آگهی استفاده شود ، که نمی تواند در عنوان یا آدرس نمایش قرار گیرد. تبلیغات نباید کاربر اینترنت را گمراه کند و همچنین هیچ نوع اطلاع رسانی را نمی توان شبیه سازی کرد. همچنین استفاده از سازندهای "اینجا را کلیک کنید" ممنوع است. قبل از وارد کردن لیست عبارات خود در کمپین های AdWords و انتشار آنها در دنیای موتورهای جستجو ، ابتدا باید چندین نسخه از تبلیغات را برای سنجش اثربخشی آنها آماده کنید. هر تبلیغی در جلب توجه کاربران اینترنت به همان اندازه مؤثر نیست. حتی تغییرات کوچک در طرح مهم هستند. به همین دلیل است که ارزش تهیه چندین نسخه ، چندین متن ، و (در صورت استفاده از تبلیغات با گرافیک) چندین تصویر ، بررسی اینکه کاربران اینترنت بیشتر اوقات روی آن کلیک می کنند چیست. تبلیغات می توانند در طول کمپین مورد آزمایش ، اصلاح و تصفیه قرار گیرند. شما همیشه می توانید چیزی را تغییر دهید و ببینید چه تأثیری در تغییر دارد؟ مهمترین این ، این است که تبلیغ شما به طور مستقیم با کلمات کلیدی شما مرتبط است. انتخاب آنها مهمترین مرحله ایجاد آگهی است.

 3 یک لیست کلمه کلیدی ایجاد کنید

Google پاداش تبلیغات منطبق با کلمات کلیدی را با موقعیت های بالاتر و نرخ کلیک پایین تر ، و مطابقت با محتوای تبلیغ با کلمات کلیدی باعث ایجاد کلیک های بیشتر می شود ، به عنوان مثال هنگام ایجاد یک کمپین آژانس مسافرتی آنلاین ، ایده خوبی است برای تهیه تبلیغات عبارات مربوط به معاملات سفر زمستانی به طور جداگانه

 

منبع : www.topseo724.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ادمین بلاگ