تحقیق کلمات کلیدی فروشگاهی

با استفاده از ابزار جامع کلمات کلیدی و دانش سئو، لیستی از کلمات کلیدی بسیار جستجو شده را بر اساس حجم جستجو برای هدف قرار دادن مشتریان بالقوه انتخاب می‌کنیم.

تجزیه و تحلیل فنی وب سایت فروشگاهی

ما یک بررسی کامل از کدهای سایت فروشگاهی شما انجام خواهیم داد و پیشنهادهایی برای بهینه سازی تصویر، سرعت و عناصر فنی سئو در صفحه ارائه می‌دهیم.

بررسی کامل سئوی فروشگاهی شما

یک بررسی عمیق از وب سایت انجام می‌دهیم، که شامل محتوا، لینک‌دهی و سایر موارد دیگر است.

استراتژی محتوای فروشگاهی

تیم ما محتوای فعلی شما را بهینه می‌کند و برای توسعه مداوم محتوای جدید مرتبط، برنامه ریزی می‌کند.

ساختار لینک‌های داخلی

سئو فروشگاه اینترنتی

شکی نیست که رتبه بالاتر در گوگل برای یک فروشگاه اینترنتی حیاتی است. اگر شما نتوانید کاربران گوگل را به کلیک کردن روی لینک سایت خود ترغیب کنید، فروش سایت شما به شدت افت خواهد کرد.

با توجه به تغییراتی که در گوگل مشاهده می‌شود دیگر به دست آوردن رتبه در صفحه اول کافی نیست، سایت شما باید رتبه اول گوگل را از آن خود کند تا بتواند بیشترین کاربر را به سمت سایت جذب نماید. هر چه رتبه سایت شما در گوگل بهتر باشد، کلیک بیشتری نیز دریافت خواهید کرد و افزایش ترافیک سایت در یک فروشگاه اینترنتی به‌راحتی می‌تواند نرخ فروش  سایت شما را افزایش دهد.

برای بازایابی کالاهای یک فروشگاه اینترنتی راهکارهای مختلفی وجود دارد و سئو کردن سایت یکی از موثرترین روش‌های بازاریابی برای خود سایت و محصولات ارائه شده در آن است.

ساختار داخلی لینک‌های مطالب از یک صفحه به صفحه دیگر در وب سایت فروشگاهی شما ضروری است. ما محتوای با کیفیتی را توسعه خواهیم داد که کاربران اینترنت به آن‌ها لینک دهند ، یک کمپین موفقیت آمیز درواقع برای ایجاد لینک است که باعث ایجاد بک لینک طبیعی و ورودی می شود. این ساختار شامل پیوند عرضی بین دسته ها ، محصولات ، پست های وبلاگ و موارد دیگر خواهد بود.

بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO)

ما برای بهبود نرخ تبدیل فروشگاه آنلاین و قابلیت استفاده کلی وب سایت ، اصلاحاتی را در وب سایت شما اعمال خواهیم کرد با تست‌های پیشرفته مانند A/B بر روی سیستم عامل ها و نرم افزارهای مختلف بهینه سازی نرخ تبدیل چندگانه‌ای انجام خواهیم داد.

لینک سازی خارجی

استراتژیست محتوای ما به شما کمک می کند محتوای خوبی بسازید که وب سایت های دیگر بخواهند به آن لینک دهند. و البته برنامه‌های و استراتژی‌های بک لینک سازی همیشه در جریان خواهند بود.

گزارش سئو و آمار متمرکز برای فروشگاه اینترنتی

هر ماه یک گزارش دقیق ماهانه از تمام وظایف انجام شده و معیارهای سئوی فروشگاهی به شما ارائه می شود.
و خیلی مسائل دیگر که با شما درمیان خواهیم گذاشت.

 

منبع : آموزش سئو سایت فروشگاهی