تبلیغات در گوگل - گوگل ادوردز - گوگل ادز - تعرفه تبلیغ در گوگل

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

ساختار مناسب برای یک کمپین تبلیغاتی در گوگل ادوردز چگونه است؟

اولین و مهمترین سطحی که در تبلیغات گوگل با آن روبرو می شویم ، سطح حساب است. در واقع ، تبلیغات تبلیغاتی شما در یک حساب کاربری ایجاد می شود. هر مبلغی که قصد دارید برای تبلیغات تبلیغاتی خود هزینه کنید باید از طریق این حساب شارژ شود. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، می توانید چندین حساب برای هر حساب AdWords داشته باشید.

به طور کلی ، هر حساب AdWords عناصر زیر را دارد:

حساب شما (صورتحساب و پرداخت) از طریق این حساب انجام می شود
هر حساب با ایمیل اختصاصی مرتبط است و با استفاده از یک رمز عبور در دسترس شما خواهد بود
هر حساب دارای شناسه مشتری است که شما با سیستم Google آن را شناسایی می کنید
با این حال ، به دلیل مجازات های اعمال شده توسط Google ، شما نمی توانید برای خود حساب کاربری خود را در ایران ایجاد کنید و بدهی کنید ، و لازم است یکی از شرکتهای ایرانی که دارای حسابهای خارج از کشور هستند ، خدمات تبلیغاتی Google Adrods را ارائه دهد. تجدید و کارزار خود را شروع کنید.

سطح کمپین یا سطح کمپین
تبلیغات در سطح تبلیغات - Google-Adwords
پس از ایجاد حساب کاربری ، می توانید کمپین های خود را بر روی آن حساب تنظیم کنید. فرض کنید برای خود حساب کاربری ایجاد کرده اید و 100 درهم را به امارات متحده عربی پرداخت کرده اید. مرحله بعدی ایجاد تبلیغات تبلیغاتی برای فروشگاه شما است.

به طور کلی ، هر کمپین تبلیغاتی عملکردهای زیر را دارد:

بودجه روزانه که حداکثر هزینه شما برای فعالیتهای انتخاباتی خود را هر 24 ساعت تعیین می کند
تنظیماتی مانند نماها ، مکانها ، دستگاههای هدفمند (دسک تاپ ، موبایل و تبلت) و استراتژی های قیمت گذاری (استراتژی پیشنهاد قیمت)
هر کمپین شامل گروه های تبلیغاتی شما می شود.
هر کمپین تبلیغاتی می تواند پسوند تبلیغاتی خود را داشته باشد.
هر بودجه ای که به حساب خود واریز کرده اید ، بسته به بودجه ای که برای هر کمپین تعیین کرده اید ، برای کمپین های فعال صرف می شود. می توانید همانطور که می خواهید در حساب خود کمپین ایجاد کنید. به عنوان مثال ، فرض کنید وب سایت موبایل و یک سایت تلویزیونی دارید. می توانید برای هر یک از این سایت ها یک کمپین جداگانه شروع کنید.

در حقیقت ، مهمترین ویژگی هر کمپین در سیستم تبلیغاتی Google AdWords هدفی است که برای شروع آن تنظیم کرده اید. می توانید نوع مبارزات انتخاباتی متناسب با هر هدف را انتخاب کنید. به زودی مقاله کاملی درباره انواع کمپین ها و اثربخشی آنها ارائه خواهیم کرد.

البته بخاطر داشته باشید که در مبارزات مختلفی که دارید ، کلمات کلیدی یکسان نباید هدف قرار گیرند. به عنوان مثال ، اگر شما 2 سایت مشاوره حقوقی دارید و می خواهید هر دو سایت را برای تبلیغ کلمه "مشاوره حقوقی" فعال کنید ، باید هر کمپین را در یک حساب جداگانه ایجاد کنید. مگر اینکه کلمات مشابه داشته باشند.

البته نمایش کلمات مشابه مانع از تبلیغ شما نخواهد شد. در عوض ، گوگل به طور مشابه تبلیغ شما را با کلمه ای نمایش می دهد که برای خودش مناسب است. بنابراین ، کمپین های شما به نمایش صحیح و ظرفیت ورودی نزدیک نمی شوند و با یکدیگر به رقابت می پردازند.

سطح گروه تبلیغات
تبلیغات در Google-Adwords
تاکنون یک حساب کاربری و سپس یک کمپین تبلیغاتی ایجاد کرده اید. اکنون زمان آن رسیده است که گروه های تبلیغاتی خود را ایجاد کنید. هر کمپین تبلیغاتی می تواند یک یا چند گروه تبلیغاتی داشته باشد. به عنوان مثال ، اگر فروشگاه تلفن همراه دارید و دو دسته از محصولات سامسونگ و اپل در سایت شما وجود دارد ، باید دو گروه تبلیغاتی جداگانه ایجاد کنید. هر گروه تبلیغاتی موارد زیر را دارند:

یک یا چند خلاقیت مربوط به محصول یا خدمتی که در سایت هدف قرار می دهیم
صفحه فرود از سایت شما که صفحه محصول یا خدمات مورد نظر شماست
برخی از کلمات کلیدی (کلمات کلیدی) که مربوط به هر محصول و خدمات مورد نظر شماست
هر گروه تبلیغاتی می تواند پسوند تبلیغاتی خود را داشته باشد.
در واقع ، شما باید برای هر صفحه فرود سایت مورد نظر خود ، یک گروه تبلیغاتی جداگانه داشته باشید. به یاد داشته باشید تا حد امکان از گروه های تبلیغاتی مجزا استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر 3 کفش ، پیراهن و جوراب در فروشگاه خود دارید ، برای هر محصول باید یک گروه تبلیغاتی جداگانه ایجاد کنید. در این صورت ، قطعاً نمره شما افزایش می یابد و بنابراین هزینه های شما کاهش می یابد. زیرا هدف گذاری شما دقیق تر است و کاربر به آنچه می خواهد دسترسی آسانتری دارد.


 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ادمین بلاگ

ویژگی‌ها و امکانات رابط کاربری جدید گوگل ادوردز

برنامه های افزودنی تبلیغاتی
برنامه های افزودنی تبلیغاتی (یا برنامه های افزودنی تبلیغاتی) به شما کمک می کنند برخی از پیشنهادهای ویژه خود را در نتایج جستجو برجسته کنید. تنها راه دسترسی به افزونه جدید ارتقاء ، استفاده از رابط Google AdWords جدید است. این باعث می شود تبلیغات شما پایدار تر شود و بتوانید به عنوان یک متن متنی به محصول پیوند دهید.

نماد برچسب موجود که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، پیشنهاد شما را در نتایج جستجو به وضوح نشان می دهد. در زیر ، تنظیمات رابط کاربری جدید به عنوان عکس ارائه می شود.

افزونه را در رابط Google AdWords جدید به روز کنید

فهرست درآمد خانوار در جستجوها
گزارشگری مالی و هدفگذاری درآمد خانواده برای کارزارهای تحقیق جمعیتی رابط جدید است. در رابط Google AdWords قدیمی ، درآمد خانوار فقط از طریق هدفگذاری جغرافیایی اعمال می شود.

بنابراین ، با نمودارهایی که در بالای صفحه قرار دارد ، می توانید فعالیت کمپین خود را به راحتی رصد کنید. علاوه بر این ، تنظیمات تنظیم پیشنهاد ممکن است در سطح کمپین یا گروه تبلیغات انجام شود.

فهرست درآمد یا درآمد خانوار در رابط Google جدید

صفحه مخاطبان
صفحه شنوایی جدید مکانی منحصر به فرد برای مدیریت انتخاب هدف و بهینه سازی مخاطب ارائه می دهد. همچنین از اصطلاحات جدید برای هدف قرار دادن مخاطبان در رابط Google AdWords جدید استفاده شده است. عبارت Target و Offer با استفاده از مشاهدات در رابط جدید به هدف گذاری و پیشنهاد فقط تغییر داده است.

چرا Google Ads بهترین روش تبلیغی در جهان است! فراموش نکنید که بخوانید: چرا Google Ads بهترین روش تبلیغی در جهان است !؟
صفحه مخاطبان در رابط Google AdWords جدید

سیستم گزارشگری بهبود یافته (N-گرم)
این ویژگی توسط گوگل AdWords در ژوئیه سال 2017 منتشر شد. یک برگه Words در کادر جستجو در بخش Overview Campaign نمایه N-gr را از کلماتی که از طریق آن تبلیغات تبلیغاتی شما در نتایج جستجو نمایش می دهد ، نشان می دهد. در حقیقت ، این اسکریپت N-gram جدید Google AdWords است که می تواند به شما در شناسایی بهترین و بدترین سؤالات جستجو در کمپین تبلیغاتی Google کمک کند.

در تصویر زیر ، خطوط پیرامون یک کلمه تاریک تر ، اثر را شدیدتر می کند. مکان نما را روی هر کلمه نگه دارید تا نمایش جستجوی جستجو ، از جمله آن کلمه ، تعداد بازدیدها ، تعداد کلیک ها و نرخ تبدیل هر کلمه را نشان دهید. این به شما امکان می دهد عملکرد یک کلمه یا عبارت را در طیف گسترده ای از جستجوی جستجو (به جای بررسی تک تک کلمات به صورت جداگانه) بررسی کنید.

رابط کاربری جدید Google AdWords سیستم گزارشگری بهتری ارائه می دهد تا تبلیغات ساده تر در پرداخت ، کلیک و پرداخت هر کلیک (PPC) ساده تر شود.

N- رابط در رابط Google AdWords جدید

علاوه بر این ، رابط کاربری جدید Google AdWords نمودارها و نقشه های حرارتی مربوط به عملکرد تبلیغات شما را در روزها و ساعات هفته نمایش می دهد. این ویژگی به شما امکان می دهد تا در طول روز عملکرد تبلیغات Google خود را از نزدیک مشاهده کنید. به این ترتیب می دانید کدام روز و زمان برای تبلیغ شما بهترین است.

رابط Google AdWords جدید


آیا به دنبال راهی سریع برای دسترسی به Google هستید؟
ما به شما کمک می کنیم یک کمپین کم هزینه و کم هزینه برای تبلیغات Google خود راه اندازی کنید.
برای مشاوره رایگان در حال حاضر با ما تماس بگیرید.
Google Adwords021-63404 تاریخ 3
تنظیمات تنظیمات پیشنهادات پیشرفته
تنظیم فعلی تنظیمات حراج ، با ویژگی های گیج کننده آنها ، مطمئناً هر هفته سر شما را به درد می آورد. رابط جدید Google AdWords تنظیمات پیشنهادات پیشرفته را برای کاربران خود درج می کند. در تنظیمات جدید ، شما می توانید اقدامات خاصی را بر اساس صفحه نتایج موتور جستجو انجام دهید ، مانند اضافه کردن یک برنامه افزودنی یا کمپین فقط برای تماس. این ویژگی به شما کمک می کند تا تبلیغات خود را برای جستجوی موبایل بهینه کنید.

با این تفاسیر می توان نتیجه گرفت که پارامترهای حراج بهبود یافته است ، بدین معنی که حداقل وقتی با آن کار می کنید ، تصمیم می گیرید خود را سبک کنید.

برای پرسیدن آژانس تبلیغاتی Google چه سؤالاتی دارید؟

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ادمین بلاگ

افزودن شماره تماس به ادوردز

چگونه می توان شماره تماس خود را به کمپین AdWords اضافه کرد؟
قبل از شروع آموزش ، باید نکات بسیار مهمی در مورد اضافه کردن شماره تماس تبلیغاتی Google اشاره کنیم. از آنجا که ایران توسط Google AdWords تحریم شده است ، ما نمی توانیم مستقیماً شماره تماس را به آگهی اضافه کنیم. اما نگران نباشید. ما نکاتی در رابطه با استفاده از این مطلب داریم تا نحوه استفاده از آن را به شما یاد دهیم.

مراحل افزودن شماره تماس در AdWords
1- بعد از ورود به پنل AdWords ، کمپین یا گروه تبلیغاتی مورد نظر خود را انتخاب می کنیم. پس از انتخاب ، بر روی برگه تبلیغات افزودنی مانند شکل زیر کلیک کنید.

مرحله 1 شماره مخاطب را به Google Ads اضافه کنید
2. همانطور که نشان داده شده است ، ما یک جعبه مستطیل شکل از نوع پسوند تنظیم شده بر روی Display مشاهده می کنیم: Sitelinks Extensions به طور پیش فرض. بعد از کلیک روی آن ، Call Extensions را انتخاب می کنیم.

مرحله 2 شماره مخاطب را به Google Ads اضافه کنید
در این مرحله ، بر روی دکمه قرمز EXTENSION + کلیک کنید.

مرحله 3 شماره مخاطب را به Google Ads اضافه کنید
در این زمان ، یک جعبه با یک دکمه به نام شماره تلفن جدید + در قسمت پایین قابل مشاهده است. ما روی آن کلیک کردیم

مرحله 4 شماره مخاطب را به Google Ads اضافه کنید
در این مرحله یک جعبه کوچک با توجه به شکل باز خواهد شد. در مستطیل خالی ، باید شماره تماس خود را بنویسید. می توانید شماره تلفن ثابت یا شماره تلفن همراه خود را با پیشوند در اینجا وارد کنید.

مرحله 5 شماره مخاطب را به Google Ads اضافه کنید
6- در مرحله پنجم ، پس از نوشتن شماره تماسی که می خواهیم اعلام کنیم ، زمان آن رسیده که کشور مبدا را انتخاب کنید. اما در لیست کشورها ، ایران را پیدا نخواهید کرد! در اینجا ترفندی است که ما درباره آن صحبت می کنیم.

همانطور که در زیر نشان داده شده است ، در جعبه ای که مشاهده می کنید ، کشور پیش فرض روی USA تنظیم شده است. ما باید کشوری را انتخاب کنیم که قالب عددی آن با قالب عددی در ایران مطابقت داشته باشد. یکی از این کشورها افغانستان است. (افغانستان به این دلیل انتخاب شده است که در صدر لیست قرار دارد و قالب شماره تماس ایران و افغانستان مشابه است.)

مرحله 6 شماره مخاطب را به AdWords Ads اضافه کنید
7. در این مرحله ، پس از انتخاب افغانستان ، روی کادر مستطیل که در آن نام کشور ثبت شده است کلیک راست کرده و Inspect Element را انتخاب کنید.

مرحله 7 شماره مخاطب را به Google Ads اضافه کنید
8- در مرحله هشتم ، پس از کلیک روی عنصر Inspect ، یک کادر در سمت راست مرورگر شما باز خواهد شد. البته بسته به مرورگر شما ، این کادر در هر مکانی قابل نمایش است. با این حال ، پس از مشاهده این کادر ، مانند شکل ، باید روی پیکان سمت چپ گزینه انتخاب کلیک کنیم. سپس بر روی کلمه AF دو بار کلیک کرده و آن را به IR (پرونده بزرگ) تغییر دهید. سپس Enter را روی صفحه کلید فشار دهید تا تغییراتی ایجاد شود.

مرحله 8 شماره مخاطب را به Google Ads اضافه کنید
در آخر ، روی گزینه Save کلیک کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ادمین بلاگ

چرا تبلیغات در گوگل ادز بهترین روش تبلیغاتی دنیاست!؟

چرا فکر می کنید ما باید Google AdSense را از بین روش های مختلف تبلیغات انتخاب کنیم؟ ما به عنوان یک آژانس تبلیغاتی و بازاریابی دیجیتال ، ما با روش های تبلیغاتی زیادی سروکار داریم و هرکدام چندین بار مورد بررسی قرار گرفته اند. باور کنید ، این تجربه گسترده ثابت کرده است که تبلیغات گوگل یکی از بهترین و هدفمندترین روش تبلیغات در جهان است!

با گذشت سالها ، شاهد بودیم که بسیاری از مشتریان ، فروش گوگل ادس خود را در هر زمان ضرب کنند. یکی از مشتریان ما آنقدر از تبلیغاتش خوشحال شد که 3 نفر جدید را برای دیدار با مشتریان خود استخدام کرد! یکی دیگر از مشتریان ما ، فروشگاه موبایل توانست در شش مرحله گردش روزانه خود را دو برابر کند! و با هزینه بسیار کم.

در مقاله امروز ، مقاله دوم در مجموعه تبلیغات شبکه جستجوی Google ، می خواهیم توضیح دهیم که چرا استفاده از Google AdSense از استفاده نان در شب برای شرکت ما حتی مهمتر است!

حالا می توانید بگویید که سخنان شما فقط ادعای شما هستند. بگذارید با جزئیات بیشتری توضیح دهیم که چرا Google Ades می تواند تجارت شما را تغییر دهد. باور کنید!

Google Edes بهترین روش تبلیغی در جهان است

6 دلیل Google Advertising Now!
شش مزیت زیر Google Ades را راهی ایده آل برای تبلیغ مشاغل می کند. با من بمان

تبلیغات Google بسیار هدفمند است
با Google AdSense با داشتن قابلیت های عالی جهت یابی ، می توانید تبلیغ خود را به افرادی که فقط به دنبال سرویس شما هستند نشان دهید. کدام بهتر است بیایید مقایسه کنیم. بیایید بگوییم شما ظروف یکبار مصرف درست می کنید و می خواهید محصولات خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید. چه فرصتی برای پیدا کردن کاربرانی که به محصول شما نیاز دارند در زمان مناسب و آماده سفارش از طریق اینستاگرام هستند؟

در تبلیغات گوگل تفاوت دارد. شما فقط به مخاطبانی می پردازید که به دنبال کلمات کلیدی مربوط به تجارت شما هستند. این بدان معنی است که آگهی شما در زمان جستجو برای سرویس شما در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

اگر کسی به دنبال اصطلاح "خرید یک ظرف یکبار مصرف" باشد ، قطعاً این محصول را خریداری می کند. و این بدان معنی است که فرصت های فروش شما (با فرض اینکه شما محصول با کیفیت و خدمات خوبی داشته باشید) بسیار بالاست. این سطح سودمندی در هیچ رسانه دیگری امکان پذیر نبود.

به یاد داشته باشید ، شغل شما خاص تر است ، رسیدن به مخاطبان هدف شما مهم تر است. یعنی برای یک شرکت واقعاً تخصصی (مثل شرکتی که پمپ های بتونی می فروشد) ، تقریباً هیچ روش تبلیغاتی غیر از گوگل وجود ندارد.

هدف قرار دادن تبلیغات Google

هزینه های شما کاملاً بهینه شده و هدفمند است
تبلیغات Google فقط برای هر کلیک روی متن تبلیغ هزینه می کند. تبلیغات نمایش رایگان است. در نتیجه ، شما اطمینان دارید که دکترای شما سودآور است. زیرا شما به افرادی که وب سایت شما را انتخاب نمی کنند پرداخت می کنید. هزینه تبلیغات Google

البته بیایید نگاهی به سکه دیگر بیندازیم. اگر تبلیغات Google شما به درستی مدیریت نشود ، ممکن است تمام هزینه های تبلیغ خود را از دست دهید. بنابراین شما باید اطمینان حاصل کنید که تبلیغ خود را بهینه می کنید (این کتاب در مورد اصول صحیح برای موفقیت Google Eds به شما همه می گوید).

بسیار مهم است که خودتان تبلیغات Google خود را مدیریت کنید و یاد بگیرید که چگونه از آن استفاده کنید. در غیر این صورت ، اطمینان حاصل کنید که تبلیغات خود را به آژانس معتبری ارسال کنید.

نتایج Google Ades ملموس و قابل اندازه گیری است
یکی از مهمترین مزایای بازاریابی دیجیتال نسبت به سیستم عامل های بازاریابی سنتی ، مانند تلویزیون یا حتی بازاریابی چهره به چهره ، این است که به راحتی قابل اندازه گیری است.

Google AdSense به شما امکان می دهد ببینید که چند بار مردم روی تبلیغات شما کلیک می کنند و به وب سایت شما می رسند. همچنین گزارش های روزانه و ماهانه تاریخ و زمانی را که بیشترین بازدید را به شما نشان می دهند.

تنوع این گزارش ها بسیار زیاد است. می توانید تمام جزئیات کمپین خود را بررسی کرده و درباره ورودی ، تبلیغات ، هزینه ها و بسیاری از ویژگی های دیگر بیاموزید.

Google AdSense حتی به شما امکان می دهد بازده سرمایه گذاری (ROI) تبلیغ خود را اندازه گیری کنید. این بدان معنی است که شما می توانید بفهمید که چقدر هزینه کرده اید و چقدر فروخته و درآمد کسب کرده اید. (و این یک کلمه منحصر به فرد است!)

به سختی می توانیم بگوییم که شما گزارشی نمی خواهید و Google Edges شما را ناامید می کند! این گزارش ها به شما کمک می کنند تا موفقیت و بهینه سازی تبلیغات خود را تحلیل کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ادمین بلاگ

13 نکته مهم درباره تبلیغات سرچ ریسپانسیو گوگل

گوگل همیشه در کنفرانس سالانه بازاریابی خود چیز جدیدی دارد و این بار هم چنین بود. از میان بسیاری از ویژگی ها و ابزارهای جدیدی که معرفی کرده اند یکی از شناخته شده ترین و آن Surface Responder بود.

از سال 2016 ، هنگامی که گوگل برای اولین بار تعداد کاراکترهای تبلیغاتی پیشرفته را افزایش داد ، تبلیغات جستجوی پاسخگو بزرگترین تغییر برای کمپین های جستجو بود.

در اینجا 13 مورد وجود دارد که تبلیغ کنندگان باید درباره پاسخ دهندگان جستجو بدانند.

13 نکته مهم و لازم در مورد جستجوی Google
1. نتایج جستجوی پاسخگو گوگل چیست؟
تبلیغات پاسخگو جستجو جدیدترین ، بزرگترین و انعطاف پذیرترین شکل تبلیغات موتور جستجو در Google است. بر خلاف تبلیغات جستجوی سنتی ، جایی که شما عناوین و توضیحات خود را برای ایجاد یک آگهی مداوم نوشتید ، اگر می خواهید یک تبلیغ پاسخگو ایجاد کنید ، می توانید تا 15 عنوان و 4 توضیحات مختلف بنویسید. به طور کلی ، این عناوین و توضیحات را می توان به 43،680 جایزه مختلف تقسیم کرد تا بتوان تعداد نامحدودی از تبلیغات مختلف را امتحان کرد.

Google به طور خودکار ترکیب های مختلف عنوان و توضیحات را آزمایش می کند تا مشخص کند کدام ترکیب به بهترین شکل ممکن کار می کند. با گذشت زمان ، تبلیغات جستجوی پاسخ دهندگان شما بر اساس کلمه کلیدی مورد نظر ، دستگاه آنها ، سابقه جستجوی آنها و سایر ویژگی ها بهترین تبلیغات را برای کاربران مختلف نشان می دهد.

قالب افزونه پاسخگو برای جستجوی Google

2. موتور جستجوی پاسخگو گوگل چقدر بزرگ است؟
تبلیغات پاسخگو جدید Google می تواند حاوی 3 عنوان 30 شخصیت ، نشانی اینترنتی مسیر مسیر دو طرفه 15 کاراکتر و حداکثر 2 توصیف 90 کاراکتر باشد. تبلیغات متنی پیشرفته همین ویژگی را دارند.

بر این اساس ، تبلیغات پاسخگو ، مانند تبلیغات پیشرفته Google AdSense ، می تواند تا 300 کاراکتر داشته باشد.

3. چگونه می توانم در Google AdSense یک پاسخ دهنده جستجو ایجاد کنم؟
تبلیغات پاسخگو Google در حال حاضر تحت آزمایش استماع است و به همین دلیل فقط در حساب های خاصی در دسترس است. این آگهی تا پایان سال 2019 در دسترس همه تبلیغ کنندگان خواهد بود.

برای ایجاد تبلیغات پاسخگو برای جستجو ، به برگه تبلیغات بروید. برای ایجاد یک تبلیغ جدید روی نماد آبی "+" کلیک کنید و "تبلیغات جستجوی پاسخگو" را انتخاب کنید.

تبلیغات پاسخگو Google

از اینجا ، شما برای ایجاد بخشهای دیگر از یک آگهی پاسخگو ، URL نهایی آگهی ، پسوندهای URL نمایش داده شده ، تا 15 عنوان مختلف و حداکثر 4 توضیحات مختلف ، به بخش های دیگر هدایت می شوید. همچنین با مشاهده کامل گزینه های URL تبلیغ خود می توانید یک الگوی ردیابی را به آگهی خود اضافه کنید.

تبلیغات جستجوی پاسخگو از Google

سپس بر روی "ذخیره تبلیغات جدید" کلیک کنید. آگهی جستجوی پاسخ جدید شما بررسی خواهد شد و پس از تأیید اجرا می شود.

4- آیا جستجوی پاسخگو گوگل همیشه همه 3 عنوان و 2 توضیحات را نشان می دهد؟
خیر از آنجا که تبلیغات اعزام پاسخگو تبلیغات را در شکل ها و اندازه های مختلف با توجه به اندازه آگهی کاربر و محتوای صفحه نمایش می دهد ، تبلیغات جستجوی پاسخگو نیز منعطف هستند. صفحه های کوچکتر (مانند تلفن های همراه) یا صفحات نتایج جستجوی Google ممکن است حاوی قسمت های کمتری از یک جستجوی معتبر جستجو باشند. بنابراین ، همیشه انتظار نداشته باشید عنوان سوم یا توضیحات دوم شما نمایش داده شود.

با این وجود ، تبلیغ جستجوی معتبر شما همیشه حداقل 2 عنوان و توضیحی را نشان می دهد ، بنابراین همیشه یک تبلیغ جستجوی پیشرفته است.

5. تبلیغات تبلیغات چگونه کار می کند؟
تبلیغات پاسخ پاسخ از بسیاری جهات بهتر از تبلیغات متنی است. طبق گفته گوگل ، تبلیغات جستجو پاسخ از CTR بالاتری 15 تا 5 درصد نسبت به تبلیغات معمولی موتورهای جستجو برخوردار است. همه مشتریان به همان اندازه سود نمی برند. بنابراین ، برای استفاده بیشتر از جستجوی پاسخ دهنده ، مراحل این مقاله را دنبال کنید.

عناوین تبلیغاتی پاسخگو

6. پاسخ جستجوی پاسخگو با عناوین و توضیحات بیشتر ، عملکرد بهتری را ارائه می دهد
هر تبلیغ جستجوی پاسخگو باید حداقل 3 عنوان و 2 شرح داشته باشد. با این حال ، این حداقل به ندرت بهترین عملکرد است. تبلیغات جستجوی پاسخگو امکان ایجاد و آزمایش تبلیغات غیر از تبلیغات جستجوی سنتی را فراهم می کند. شما می توانید حداکثر 15 عنوان و 4 توضیح را همزمان انجام دهید. پس از همه استفاده کنید! سعی کنید حداقل 10 عنوان و 3 توضیحات مختلف را در کمپین جستجوی پاسخ خود گنجانید.

7. برای بهترین عملکرد در هر عنوان و توضیحات به یک نکته متفاوت مراجعه کنید
سعی کنید عناوین تکراری و کسل کننده را ایجاد نکنید. اگر عناوین و توضیحات شما بسیار مشابه است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ادمین بلاگ

قوانین تبلیغات در گوگل

با هدف ایجاد یک اکوسیستم تبلیغاتی دیجیتال سالم ، قابل اعتماد ، شفاف و کارآمد ، برای کاربران ، تبلیغ کنندگان و ناشران ، Google همچنین می خواهد با ارائه قوانین و مقررات مفصلی ، یک تجربه کاربری خوب را در کارزارهای تبلیغاتی ارائه دهد. دستورالعمل کامل به تبلیغ کنندگان و ناشران ارائه می دهد. Google با استفاده از سیستم رتبه بندی ماشین به فرد ترکیبی ، انطباق موقت با این شرایط استفاده را اندازه گیری می کند. با این حال ، در برخی موارد ، کاربران ممکن است تبلیغات را نیز گزارش دهند.

عدم رعایت قوانین Google ممکن است منجر به عدم تأیید آگهی شما شود و حساب آگهی شما هنگام تحویل مکرر به حالت تعلیق درآید.

مهم! بسیاری از این قوانین در مورد سایر زبانها و کشورهای فارسی زبان ، به ویژه ایران صدق نمی کند ، به ویژه ایران که به دلیل تحریم در لیست کشورهای هدف درج نشده است.
کلیه قوانین و دستورالعمل های تبلیغاتی Google در سه دسته کلی قرار می گیرند:

محتوای ممنوعه: محتوایی که به هیچ وجه در شبکه تبلیغات Google قابل دسترسی نیست.
فعالیتهای ممنوع: مواردی که در تبلیغات Google امکان پذیر نیست.
محدودیت محتوا و ویژگی ها: محتوا که محدود به پخش است.
نوشتن و ویرایش و فنی: استانداردهای کیفیت برای تبلیغات ، وب سایت ها و برنامه ها
در اینجا مفصل تر به قوانین و خط مشی های تبلیغاتی Google می پردازیم.

محتوای ممنوعه
کالاهای تقلبی
گوگل فروش و تبلیغ کالاهای تقلبی را ممنوع اعلام کرده است. کالاهای تقلبی یا شبه اصلی شامل کالاهایی هستند که دارای مارک های مشابه با سایر محصولات هستند و کاملاً جایگزین کالاهای اصلی می شوند. این شامل محتوای تبلیغاتی شما ، وب سایت و برنامه شما است.

محصولات و خدمات خطرناک
Google می خواهد کاربران در هر دو محیط آنلاین و آفلاین امنیت داشته باشند. بنابراین ، تبلیغات برای برخی از محصولات و خدمات که باعث ایجاد خسارت ، خسارت یا ضرر می شوند مجاز نیست.
نمونه هایی از مواد خطرناک: داروهای ثروتمند (گیاهی یا صنعتی) ، مواد روانگردان ، وسایل تولید و مصرف دارو ، اسلحه ، مهمات و مواد منفجره و همچنین ترقه های آتش ، سایر کالاهای آسیب زا ، انواع دخانیات.

رفتار ناعادلانه
Google متعهد به صداقت است و به تبلیغ تبلیغات محصولات و خدمات طراحی شده برای تقلب اجازه نمی دهد. به عنوان مثال ، هک کردن یا آموزش نرم افزار هک کردن ، سرویس های غیرواقعی برای بهبود ترافیک وب سایت یا کلیک های جعلی در تبلیغات ، اسناد جعلی ، سرویس های مدرسه جعلی.

محتوای نامناسب
احترام به افراد و گرایش های مختلف در گوگل یکی از اصولی است که باعث می شود تبلیغات تحقیرآمیز ، نفرت انگیز ، متعصبانه و قومی در این سیستم جایی نداشته باشند. به عنوان مثال ، زورگویی و ارعاب شخص یا گروه خاص ، تبعیض نژادی و گروههای نفرت ، انتشار صحنه های جنایات و تصادفات ، سوء استفاده از حیوانات ، قتل ، خودسوزی ، موبایل یا جعل ، خرید و فروش گونه های در معرض خطر ، بنرها و سوء تفاهم ها.

اعمال ممنوع
سوءاستفاده از شبکه تبلیغاتی
Google می خواهد یک بستر مفید ، متنوع ، مرتبط و جذاب را برای کاربران من فراهم کند. تبلیغ کنندگانی که می خواهند از فرایندهای بررسی آگهی Google AdSense فریب خورده و از آن جلوگیری کنند ، مجاز نیستند. به عنوان مثال ، انتشار مطالبی که حاوی بدافزار است یا از روشهای مخفیکاری استفاده می کند (نمایش محتوای متفاوت برای کاربران و Google Robots). یا با استفاده از تکنیک هایی که هدف گذاری واقعی کلیک از طریق کاربران را پنهان می کند (به عنوان مثال ، تبلیغات پاپ آپ در ایران که برای بارگیری فیلم و موسیقی در وب سایت ها ظاهر می شوند و به طور خودکار کاربر را به سمت سایت ها و سایت های دیگر هدایت می کنند) یا هدف اصلی شبکه های اجتماعی برای جذب کاربران و ...

جمع آوری و استفاده از اطلاعات
Google از کاربران می خواهد اطمینان حاصل کنند که اطلاعات آنها رعایت شده و با احتیاط اداره می شوند. بنابراین ، شرکای تبلیغاتی Google نباید از این اطلاعات سوء استفاده کنند و ممکن است آن را برای استفاده ناشناخته یا نامناسب جمع آوری نکنند.
به عنوان مثال ، اطلاعاتی از قبیل: نام ، ایمیل ، آدرس پستی ، شماره تلفن ، شماره ملی ، دریافت شده ، اطلاعات تأمین اجتماعی ، شماره مالیات ، وضعیت سلامت ، شماره گواهینامه راننده ، تاریخ تولد ، نام خانوادگی مادر به علاوه وضعیت مالی ، سیاست وابستگی ، تمایلات جنسی ، نژاد و قومیت ، دین ، ​​کلیه اطلاعاتی هستند که باید با احتیاط با آنها رفتار کرد.
نمونه هایی از جمع آوری و استفاده از داده های غیرمسئولانه: جمع آوری شماره کارت ها در سرور نا امن ، تبلیغاتی که ادعا می کنند جهت گیری جنسی یا وضعیت مالی کاربران را می شناسند ، و نقض دستورالعمل های کاربر Google

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ادمین بلاگ

گوگل ادوردز(Google AdWords) چیست؟

Google AdWords یک سیستم تبلیغاتی Google است که در آن تبلیغ کنندگان برای ارائه تبلیغات خود در اولین نتایج جستجوی کاربران ، به کلمات کلیدی خاصی پیشنهاد می دهند. تبلیغ کنندگان باید با کلیک کردن روی پیوند خود ، به کاربران پرداخت کنند ، این بدان معناست که گوگل وام را از جستجو دریافت می کند.

Google AdWords سیستمی است که Google برای کمک به شما در بازاریابی محصولات یا خدمات خود در موتور جستجوی Google و وب سایتهای وابسته ایجاد کرده است.

اگر درست آن را بدست آورید ، AdWords می تواند شغل شما را تقویت کند. اما اگر این کار را اشتباه انجام دهید ، می تواند بدون نیاز به انجام این کار ، هزینه زیادی برای شما به همراه داشته باشد. ،

آیا Google AdWords کار می کند؟

بسته به رقابتی بودن کلمات کلیدی مورد نظر خود و ارتباط آن با کلیدواژه برای تبدیل واقعی برای تجارت و انتخاب کلمات کلیدی مناسب ، این می تواند برای تجارت شما مفید باشد. در بیشتر موارد ، ما فهمیدیم که Google AdWords برای بسیاری از مشاغل بسیار مؤثر است ، مگر اینکه آنها پول خود را با کلمات کلیدی اشتباه تلف کرده و یا تبلیغات بد را بنویسند.

Google AdWords یک پلت فرم تبلیغاتی پرداخت با هر کلیک برای هر کلیک است. این بدان معنی است که می توانید مجموعه ای از عبارات موقعیت تبلیغ را سرمایه گذاری کرده و پیشنهاد دهید و فقط در هنگام پرداخت هزینه برای کاربر کلیک کنید تا روی تبلیغ خود کلیک کند.

بر خلاف سایر سیستم عامل های PPC مانند فیس بوک ، AdWords به تبلیغ کنندگان دو راه برای دسترسی به افراد ارائه می دهد: 1) از طریق شبکه جستجوی Google ، 2) از طریق شبکه نمایش Google.

اگرچه این رویکردها بسیار متفاوت است ، هر دو از یک سیستم مناقصه PPC استفاده می کنند که در آن تبلیغ کنندگان برای نمایش تبلیغات خود به مخاطبان مربوطه پیشنهاد می دهند.

شبکه جستجوی Google به شما امکان می دهد تبلیغ خود را به افرادی نشان دهید که در جستجوی کلمات کلیدی مورد نظر خود هستند. همانطور که تصور می کنید ، این "تبلیغات متنی" فرصتی عالی برای جذب افرادی است که به دنبال و خرید فروش دیجیتال هستند. تبلیغات متنی با برچسب "تبلیغ" کوچکی در کنار آدرس URL وب سایت مشخص می شوند.

شبکه نمایش Google متفاوت عمل می کند. به جای نمایش تبلیغات به افرادی که به طور فعال به دنبال یک محصول یا خدمات آنلاین هستند ، تبلیغات یا تبلیغات بنر در سایت هایی ظاهر می شود که فکر می کنید هدف قرار گرفته اند.

Google AdWords به محض فعال کردن تبلیغات تبلیغاتی ، تبلیغات شما را نشان می دهد. شما به سرعت می توانید آمار و نتایج را بدست آورید. برای کلمات کلیدی خود می توانید کلمات کلیدی موثری پیدا کنید که در ساخت سئو موفق نیز به کار می رود. به عبارت دیگر ، ما فکر می کنیم بهتر است امروز AdWords را شروع کنید و سپس SEO را خاموش کنید تا بتوانید با اجرای SEO و AdWords ، رتبه بندی جستجوی Google خود را در طولانی مدت بهبود بخشید. در عین حال قطعاً نتیجه بهتری خواهید گرفت.

موقعیت واقعی تبلیغ شما را بر اساس آگهی رتبه (حداکثر امتیاز کیفیت) تعیین می کند. بالاترین سطح تبلیغ رتبه اول است. تنها استثناء این قانون این است که شما تنها پیشنهاد دهنده یا کمترین پیشنهاد دهنده در حراج AdWords هستید. سپس حداکثر قیمت را برای هر کلیک پرداخت می کنید.

وقتی Google درخواستی را ایجاد می کند ، موتور جستجو درخواست را پردازش می کند و حراج را اجرا می کند. سپس ، موقعیت های تبلیغاتی و CPC (یا هزینه هر کلیک ، مبلغی که هر تبلیغ کننده در هر زمان شارژ می کند) نمایش داده می شود. کلیک روی تبلیغ AdWords شما پرداخت می شود.) هر تبلیغ کننده را مشخص می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ادمین بلاگ

تبلیغات نامناسب در گوگل ادوردز

خطای مشتری در تبلیغات Google:

تبلیغات نامناسب و نامربوط
هنگامی که کاربران غالباً توسط تبلیغات نامناسب و نامربوط مورد هدف قرار می گیرند ، آنها باعث هدر رفتن کلیک ها می شوند زیرا در بیشتر موارد ، مردم به یک شرکت یا مارک تجاری امیدوار هستند که به دلیل خطای مشتری روی تبلیغ کلیک می کند. همچنین ، در کمپین های تبلیغاتی Google نباید از کلمات کلیدی و عباراتی استفاده شود که مربوط به نوع آگهی نباشد. برای یافتن کلمات کلیدی مربوط به تجارت اینجا را کلیک کنید.

منطقه خاصی مشخص نشده است
اگر تجارت شما به یک منطقه خاص مراجعه می کند ، آگاه باشید که شما باید منطقه جغرافیایی مورد نظر خود را هدف قرار داده و حتی از تبلیغات کشوری یا استانی خودداری کنید.

معمولاً دو نوع تبلیغات وجود دارد که اولین آنها روی ناحیه بسیار کمی از تبلیغات گوگل متمرکز شده است ، مانند B. فقط یک شهر. در نوع دوم تبلیغات ، مردم کار بسیار جدی و جامعی را انتخاب می کنند ، یعنی تبلیغات در سطح ملی با نوع بین المللی.

بنابراین ، در نظر گرفتن آرم تحت پوشش برای تبلیغات ، بسیار مهم است. اگر صاحب مشاغل محلی هستید ، به عنوان مثال به عنوان مثال ، اگر رستوران یا کافی نت دارید ، بازار هدف شما در همان شهر و در همان منطقه اطراف و در نزدیکی رستوران شما قرار دارد.

برای شرکت های بزرگتر که در مناطق گسترده تری فعالیت می کنند ، ایده خوبی است که یک منطقه جغرافیایی بزرگتر را در تبلیغات خود آزمایش کرده و بازخورد را مشاهده کنید. از این طریق می توانند دریابند که فروش آنها به کجا می تواند انجام شود و در آنجا تماس و کلیک بیشتری دریافت می کند.

یک آدرس صفحه بی ربط را در آگهی وارد کنید
به خاطر داشته باشید پیوندی که برای تبلیغات تبلیغاتی Google تبلیغ می کنید باید کاملاً مرتبط باشد. زیرا وقتی کاربر بر روی یک لینک کلیک می کند و وارد این صفحه می شود ، باید به مقصد خود برسد. اشاره به کاربر به منظور یافتن پیام مورد نظر به صفحه اصلی یا اینکه محصول اشتباه بوده و هدر می دهد.

کمپین های نامحدود و بدون کنترل هزینه را ببندید
برای تبلیغات تبلیغاتی Google ، بهتر است که هزینه هر کلیک را به صورت دستی تنظیم کنید زیرا قیمت هر کلمه متفاوت است و ممکن است هزینه زیادی برای یک کلمه داشته باشد. بنابراین باید برنامه ریزی کنیم و بودجه روزانه تعیین کنیم. در این زمینه ، ما به "کلمات کلیدی طولانی" توجه می کنیم زیرا کلمات کوتاه برای تبلیغات گوگل گران تر هستند.

در متن تبلیغات Google Ads از کلمات کلیدی استفاده نکنید
کلمات کلیدی شما برای دسترسی به کاربران وب سایت خود نیز باید در شعار متن و تبلیغات استفاده کنید. اگر از آنها استفاده نکنید ، کیفیت تبلیغات Google تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

کمبود کلمات کلیدی منفی
کلمات کلیدی منفی از کلیک جستجوگران بی ربط بر روی تبلیغات گوگل جلوگیری می کنند ، بنابراین هیچ هزینه ای هدر نمی رود. به عنوان مثال ، اگر نمی خواهید محصول یا کالای خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دهید ، از اصطلاحات "ارزان" و "رایگان" استفاده کنید.

با استفاده از Google Ads ، ضروری است که لیستی از کلمات کلیدی منفی را برای شغل خود داشته باشید تا نیازهای روز را برآورده سازد و حداقل هفته ای برای افراد جستجو کنید.

شما باید یک لیست استاندارد از کلمات کلیدی منفی برای تجارت خود داشته باشید و از این ابزارها بصورت آنلاین مانند kwfinder و برنامه ریز کلمات کلیدی و پیشنهادات Google استفاده کنید. با انتخاب صحیح ، این کلمات کلیدی باعث کاهش چشمگیر هزینه شما در تبلیغات Google می شود ، زیرا این کلمات اعتبار شما را تبلیغ می کنند و نرخ کلیک شما را افزایش می دهند.

کارهای تبلیغاتی را برای شبکه های تبلیغاتی انتخاب کنید
اگر یک کلمه کلیدی برای تبلیغات انتخاب می کنید ، باید در Google و در شبکه هایی که انتخاب می کنید باشد. هنگامی که Show Network را انتخاب می کنید ، Google سعی می کند آگهی شما را در وب سایت های مربوطه نشان دهد. با این حال ، تبلیغات به افرادی که در دامنه جستجو و شبکه شما فعال نیستند نشان داده نمی شود. انتخاب یک شبکه نمایش ، هدر دادن پول شما است ، زیرا شما ترافیک مناسب مورد نیاز خود را نخواهید گرفت.

نکته: هنگام تنظیم یک کمپین ، به طور پیش فرض ، شبکه های جستجو را انتخاب کنید.

از بهترین لیست کلمات کلیدی PPC استفاده نکنید
پس از بارگذاری لیست کلمات کلیدی خود ، به عبارت جستجوی کلمات کلیدی بروید و کلمات کلیدی خاص تری را جستجو کنید که افراد به دنبال آن هستند. این کلمات بسیار با ارزش هستند و می توانید از آنها در سریال های تبلیغاتی بعدی خود استفاده کنید زیرا هنوز تجربه کاربری خوبی را ارائه می دهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ادمین بلاگ

اشتباهات رایج در گوگل ادوردز

Google Adwords به عنوان بزرگترین و پرکاربردترین پلت فرم تبلیغاتی آنلاین جهان ، به تبلیغ کنندگان بی شماری برای دستیابی به مشتریان جدید کمک کرده است.

به نظر می رسد که در نگاه اول درک Google Ads آسان است ، اما بسیاری از تازه واردان از نتایج کمپین های اول خود ناامید شده اند.
چرا؟ در بیشتر موارد ، حساب Adwords بهینه سازی یا بهینه سازی نشده بود.

Google Adwords بهینه سازی مناسب ، یکی از پرسودترین اقدامات در بازاریابی آنلاین است.

ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به طور صحیح حساب Adwords خود را بهینه کنید و به جلوگیری از رایج ترین اشتباهات بهینه سازی Adwords کمک کنید.
برای درک شما ، بهینه سازی های Adwords را به دو قسمت تقسیم می کنیم:

بهینه سازی های منظم جریان کار
بهینه سازی های نامنظم حسابرسی
فهرست:
پایه و اساس بهینه سازی ها
بهینه سازی های منظم در حساب Adwords
عملکرد کلمه کلیدی را بررسی کنید
کلمات کلیدی منفی را اضافه کنید
پیشنهادات را تنظیم کنید
کلمات کلیدی جدید اضافه کنید
بهینه سازی های نامنظم حسابرسی
لیست بررسی بهینه سازی AdWords
و حالا؟ - بعد از ممیزی چه اتفاقی می افتد؟
پایه و اساس بهینه سازی ها
قبل از شروع بهینه سازی ، باید مطمئن شویم که شما کمپین های خود را به درستی تنظیم کرده اید.
این موارد شامل موارد زیر است:

آنها تا حد امکان از پسوندهای تبلیغاتی استفاده می کنند
کمپین های شما توسط شبکه جستجو و نمایش سازماندهی می شوند
شما ردیابی تبدیل را بدرستی تنظیم کرده اید
شما برای هر گروه تبلیغ چند تبلیغ دارید
اگر کمپین شما به درستی تنظیم شده است ، می توانیم با بهینه سازی Adwords شروع کنیم.

بهینه سازی Adwords
بهینه سازی های منظم
بهینه سازی های منظم بخشی از کارنامه اصلی هر مدیر PPC است.
بنابراین ، فرض می کنیم که شما قبلاً با گزینه های کلمات کلیدی ، ضریب کیفیت و سایر اصطلاحات Google Ads آشنا هستید.
در غیر این صورت ، لیست ها و دستورالعمل های زیر قابل درک نیست.

روزانه: انحراف را بررسی کنید
چک روزانه باید اطمینان حاصل کند که همه چیز به درستی اجرا می شود. در اصل ، این مسئله در مورد خفه کردن اشتباهات در جوانه است.
در اینجا توجه ویژه ای به نوسانات هزینه نسبت به روزهای قبل داشته باشید: هر چیزی بالای 15٪ باید توجه شما را به خود جلب کند.

هفتگی: عملکرد کلمه کلیدی را بررسی کنید
شما باید عملکرد کلمات کلیدی رزرو شده خود را هر هفته بررسی کنید. برای این کار ، به Google Ads> Account> Campaign> کلمات کلیدی بروید

آیا نمره کیفیت پایین است؟
آیا صفحات کلمات کلیدی ، تبلیغ و فرود مطابقت دارند؟
اطمینان حاصل کنید که بیشتر کلمات کلیدی QF بالا وجود دارد. متوسط ​​QF متوسط ​​هزینه ها را افزایش می دهد و بنابراین ROI را کاهش می دهد.
با CTR 0٪ به کلمات کلیدی نگاه کنید
آیا برداشت وجود دارد؟ اگر اینطور نیست ، باید کلمات کلیدی را حذف کنید.
به کلمات کلیدی با CTR بین 1.5 تا 2.5٪ نگاه کنید.
چرا نرخ کلیک بسیار پایین است؟
آیا اصطلاحات جستجو مربوط به تبلیغات است؟
آیا تبلیغات مربوط به کلمات کلیدی است؟
چرا نرخ کلیک بسیار پایین است؟
کارایی هزینه کلمات کلیدی را در نظر بگیرید
آیا هزینه ها متناسب با تبدیل ها هستند؟
هزینه برای هر کسب (CPA) چقدر است؟
بر اساس معیارهای فوق کلمات کلیدی را از کمپین ها حذف کنید.

نمی توانید تبدیل ها را در Google Ads پیدا کنید؟ تأیید کنید که تبدیل ها را ذخیره کرده اید و آنها به درستی کار می کنند:
ابزار> تبدیل

هفتگی: کلمات کلیدی منفی را اضافه کنید
شما باید به طور هفتگی کلمات کلیدی منفی را به گروه های تبلیغی خود اضافه کنید. به این حرکت کنید
حساب Google Ads> Campaign> گروه تبلیغات> کلمات کلیدی> اصطلاحات جستجو
می توانید بر اساس میزان کلمات کلیدی ، برداشتها ، کلیکها ، هزینه یا CPC را مرتب کنید.

آیا اصطلاحات جستجوی نامربوط وجود دارد؟
آیا اصطلاحات جستجوی خیلی گران قیمت وجود دارد؟
آیا کلمات کلیدی مرتبط با CTR کم ، تعداد برداشت های زیاد و نرخ تبدیل بالا وجود دارد؟
هفتگی: پیشنهادات را تنظیم کنید
اگر طرفدار مناقصه خودکار نیستید ، باید پیشنهادات دستی خود را به طور مرتب تنظیم کنید. به این حرکت کنید
حساب Google Ads> کمپین> گروه تبلیغاتی> کلمات کلیدی
میانگین موقعیت ، میانگین CPC و CPA را اضافه کنید.

پیشنهادات را از کلمات کلیدی غیر تبدیل کننده کاهش دهید
پیشنهادهایی را برای تبدیل کلمات کلیدی افزایش دهید
به وضعیت متوسط ​​توجه کنید. بررسی کنید که کدام موقعیت با کمترین هزینه بیشترین تبدیل را داشته است.
مقام برتر معمولاً سودآور نیست.

هفتگی: کلمات کلیدی جدید اضافه کنید
به خصوص در مرحله اول حساب Google Ads خود باید مرتباً به جستجوی کلمات کلیدی مرتبط بپردازید.

برای بهینه سازی های بعدی از یک قیف نوع مسابقه استفاده می کنیم. این نکته ضروری است که شما بفهمید که انواع مطابقت وجود دارد و تأثیر آنها بر روی ارائه تبلیغات شما.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ادمین بلاگ

گوگل ادوردز و تبلیغات در گوگل

نحوه استفاده از Google AdWords- آن را تجربه کنید
ما اخیراً یک پست مفصل در مورد نحوه استفاده از Google AdWords اضافه کردیم.
برای راهنمایی های دقیق درباره ثبت نام در AdWords و تبلیغات زنده روی پیوند زیر کلیک کنید.

راهنمای مفصل برای کاربران جدید تبلیغات Google AdWords

نحوه استفاده از Google AdWords- آن را تجربه کنید
http://www.adwords.com/

می توانید Google AdWords را در هر زمان و با کلیک روی پیوند بالا شروع کنید.
هیچ محدودیتی یا الزاماتی وجود ندارد.
پس از ایجاد یک حساب کاربری با آدرس ایمیل خود و ثبت نام کارت اعتباری خود به عنوان روش پرداخت خود ، آماده تبلیغات در Google AdWords هستید.

محیط مشاوره / آموزش Google Adwords کاملاً توسعه یافته است که برای یادگیری نحوه استفاده از Google Adwords به هیچ سایت خارجی احتیاج ندارید. ما شما را تشویق می کنیم نکات موجود در مرکز راهنمایی AdWords را آهسته و با صبر و حوصله مطالعه کنید.

https://support.google.com/adwords/ (مرکز راهنمایی AdWords)
https://support.google.com/adwords/answer/6146252 (راهنمای گام به گام AdWords)

اگر هنوز عجله دارید ، در اینجا نکاتی وجود دارد که می توانید سریع و به راحتی کار خود را شروع کنید.
ایده تنظیم چیزها را از ابتدا فراموش کنید و کمپین ها ، گروه های تبلیغاتی و تبلیغات با بودجه روزانه و CPC کمتری ایجاد کنید ، تا در کارت اعتباری خود پول نداشته باشید.

Google AdWords مانند تبلیغات کلید واژه Naver ، تبلیغات را در یک ساختار سلسله مراتبی مدیریت می کند.

کمپین> گروه تبلیغاتی> تبلیغات
شما باید یک کمپین ایجاد کنید تا گروه های تبلیغاتی در داخل خود ایجاد کنید ، و سپس یک گروه تبلیغاتی ایجاد کنید تا در آن تبلیغات ایجاد شود.
پس از تنظیم تبلیغات به ترتیب ، اگر هدف را برای تبلیغات تنظیم کنید ، تبلیغات Google زنده خواهد بود.

برای تنظیم بودجه روزانه 1.00 دلار آمریکا و CPC 50 دلار آزاد ، و به آرامی تمام کارهایی را که می توانید از صفحه مدیریت Google AdWords خود انجام دهید ، از جمله ایجاد آگهی ، تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی و هدف قرار دهید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ادمین بلاگ