سفارشات Google یکی از بهترین و آسانترین راه ها برای افزایش فروش و سود شرکت با هزینه کمتری است.
در این مقاله می خواهیم کمی بیشتر در مورد Google AdWords و نحوه کار با آن بدانیم. در حقیقت ، AdWords بهترین راه برای افزایش بازده سرمایه گذاری شما است. ROI چیست؟
ROI یعنی بازده سرمایه گذاری شما - چه مقدار پول و سود بر اساس هزینه های شما برگردانده شده است. با AdWords ، می توانید تا 4 برابر بازده خود سرمایه گذاری کنید.
مطمئناً به ذهن شما اسم تبلیغات Google یا تبلیغات ppc داده شده است. می توانید این تبلیغات را از طریق Google AdWords اجرا کنید. اینها همان تبلیغاتی هستند که در بالای صفحه نتایج Google پس از جستجوی عبارت در Google (عمدتا نتایج دارای مارک آلی) ظاهر می شوند.

تبلیغات پی سی
در حقیقت ، Google AdWords جایی است که شرکت های مختلف سعی می کنند از نتایج جستجوی کلمات کلیدی خود بهتر استفاده کنند ، البته با یک حق بیمه. AdWords به عنوان نامزد کار می کند ، شرکت های مختلف برای هر کلیک مبلغ مشخصی را ارائه می دهند ، اما آنها همیشه پیشنهاد دهنده نیستند! در کنار این پیشنهاد ، Google همچنین فاکتورهای کیفی را کنترل کرده و برنده را انتخاب می کند.
وقتی استفاده از Google AdWords را شروع می کنید ، مطمئناً بیشتر و بیشتر به آن جذب می شوید ، اما مراقب باشید: Google AdWords ساده به نظر می رسد اما انجام آن کار ساده ای نیست! و شما نیاز به تجربه و اطلاعات دارید بسیاری از شرکت ها به دلیل کمبود اطلاعات و تجربه می آیند و سرمایه زیادی را از دست می دهند. در این مقاله شما را از کجا و چگونه شروع می کنیم.
این سه اصل را همیشه به یاد داشته باشید و دنبال کنید:
1. زیاد پول خرج نکنید: سعی کنید بودجه محدودی برای آن دریافت کنید ، به عنوان مثال 200000 دلار یا حتی کمتر!
2. سردرگم نشوید: وقتی به ادواردز رسیدید متوجه می شوید که گزینه های بسیاری وجود دارد و ممکن است کمی گیج شوید. فقط سعی کنید بدون ایجاد نگرانی در مورد همه گزینه ها ، تبلیغ ایجاد کنید.
3. صبور باشید: تقریباً 99٪ افرادی که در Google Adwords از دست می دهند یا نیمه کار خود را تمام می کنند و یا وقت زیادی را می گذرانند. بنابراین به این نتیجه برسید که پاسخگوی کمپین تبلیغاتی Google شما زمان دارد.

محتوای مرتبط: SEO یا نادر بودن را کلیک کنید
معرفی برخی از اصطلاحات رایج در Google Adwords
کلید واژه: کلمه یا عبارتی که کاربر در تبلیغات جستجوی Google مشاهده خواهد کرد. در حقیقت ، تبلیغات شما فقط در Google برای کلمات کلیدی شما انتخاب می شوند.
کلیک کنید: Google تعداد کلیک های تبلیغ شما را بررسی می کند و هزینه را محاسبه می کند.
برداشتها: تعداد دفعات تبلیغ شما به کاربران نشان داده می شود.
CTR (Click Rate): اگر تعداد کلیک ها را براساس تعداد برداشت ها تقسیم کنید ، مقدار کلیک را دریافت می کنید. هرچه نرخ کلیک شما بالاتر باشد ، تبلیغات شما بهتر می شود.
CPC (هزینه برای هر کلیک): روش هزینه هر کلیک در Google در نهایت می تواند حتی پایین تر از قیمت پیشنهادی به ازای هر کلیک باشد ، زیرا همانطور که گفتیم ، گوگل همچنین از نظر کیفیت و همچنین رقبا دارای کیفیتی است. او فکر می کند به عنوان مثال ، اگر همه رقبای شما برای کلمه کلیدی مورد نظر خود را کمتر از پیشنهاد خود پیشنهاد می دهند ، Google هزینه های شما را به همان اندازه کاهش می دهد.
امتیاز کیفیت: گوگل با توجه به وضعیت سئو سایت شما و میزان پیوند آن به تبلیغ مورد نظر ، و همچنین نوع عنوان و توضیحات تبلیغاتی که در هزینه تبلیغات نیز تأثیر می گذارد ، رتبه ای به شما می دهد. شما . هرچه امتیاز بالاتر باشد ، هزینه کمتری نیز خواهد داشت.
گوگل فقط به دنبال تبلیغات با بالاترین رقم پیشنهاد نیست زیرا ممکن است به هیچ وجه تبلیغات خوبی نباشد. در حقیقت ، هدف گوگل فقط پیروزی در این تبلیغات نیست ، بلکه خوشحال کردن کاربر است. به همین دلیل گوگل نیز برای نشان دادن تبلیغات مرتبط و با کیفیت ، به رتبه بندی های کیفیت نیز می پردازد.
نرخ تبدیل: نرخ تبدیل کاربر به مشتری. همه این موارد در نهایت باید منجر به خرید و تبدیل کاربر به مشتری شود.
البته خرید در واقع تابعی است که کاربر در نهایت می خواهد انجام دهد. برای مثال ، ثبت یک سایت یا وارد کردن اطلاعات خاص از یک کاربر ممکن است برخی از این اهداف و کارکردها را داشته باشد.
بسیاری از شرکت ها میلیون ها دلار در تبلیغات کلیک Google از دست می دهند زیرا بودجه خود را بدون برنامه ریزی و ناکارآمد خرج می کنند.
فرض کنید شما 10 کمپین تبلیغاتی مختلف برای کلمات کلیدی مختلف با 40،000 تومان حق بیمه در روز دارید