خطای مشتری در تبلیغات Google:

تبلیغات نامناسب و نامربوط
هنگامی که کاربران غالباً توسط تبلیغات نامناسب و نامربوط مورد هدف قرار می گیرند ، آنها باعث هدر رفتن کلیک ها می شوند زیرا در بیشتر موارد ، مردم به یک شرکت یا مارک تجاری امیدوار هستند که به دلیل خطای مشتری روی تبلیغ کلیک می کند. همچنین ، در کمپین های تبلیغاتی Google نباید از کلمات کلیدی و عباراتی استفاده شود که مربوط به نوع آگهی نباشد. برای یافتن کلمات کلیدی مربوط به تجارت اینجا را کلیک کنید.

منطقه خاصی مشخص نشده است
اگر تجارت شما به یک منطقه خاص مراجعه می کند ، آگاه باشید که شما باید منطقه جغرافیایی مورد نظر خود را هدف قرار داده و حتی از تبلیغات کشوری یا استانی خودداری کنید.

معمولاً دو نوع تبلیغات وجود دارد که اولین آنها روی ناحیه بسیار کمی از تبلیغات گوگل متمرکز شده است ، مانند B. فقط یک شهر. در نوع دوم تبلیغات ، مردم کار بسیار جدی و جامعی را انتخاب می کنند ، یعنی تبلیغات در سطح ملی با نوع بین المللی.

بنابراین ، در نظر گرفتن آرم تحت پوشش برای تبلیغات ، بسیار مهم است. اگر صاحب مشاغل محلی هستید ، به عنوان مثال به عنوان مثال ، اگر رستوران یا کافی نت دارید ، بازار هدف شما در همان شهر و در همان منطقه اطراف و در نزدیکی رستوران شما قرار دارد.

برای شرکت های بزرگتر که در مناطق گسترده تری فعالیت می کنند ، ایده خوبی است که یک منطقه جغرافیایی بزرگتر را در تبلیغات خود آزمایش کرده و بازخورد را مشاهده کنید. از این طریق می توانند دریابند که فروش آنها به کجا می تواند انجام شود و در آنجا تماس و کلیک بیشتری دریافت می کند.

یک آدرس صفحه بی ربط را در آگهی وارد کنید
به خاطر داشته باشید پیوندی که برای تبلیغات تبلیغاتی Google تبلیغ می کنید باید کاملاً مرتبط باشد. زیرا وقتی کاربر بر روی یک لینک کلیک می کند و وارد این صفحه می شود ، باید به مقصد خود برسد. اشاره به کاربر به منظور یافتن پیام مورد نظر به صفحه اصلی یا اینکه محصول اشتباه بوده و هدر می دهد.

کمپین های نامحدود و بدون کنترل هزینه را ببندید
برای تبلیغات تبلیغاتی Google ، بهتر است که هزینه هر کلیک را به صورت دستی تنظیم کنید زیرا قیمت هر کلمه متفاوت است و ممکن است هزینه زیادی برای یک کلمه داشته باشد. بنابراین باید برنامه ریزی کنیم و بودجه روزانه تعیین کنیم. در این زمینه ، ما به "کلمات کلیدی طولانی" توجه می کنیم زیرا کلمات کوتاه برای تبلیغات گوگل گران تر هستند.

در متن تبلیغات Google Ads از کلمات کلیدی استفاده نکنید
کلمات کلیدی شما برای دسترسی به کاربران وب سایت خود نیز باید در شعار متن و تبلیغات استفاده کنید. اگر از آنها استفاده نکنید ، کیفیت تبلیغات Google تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

کمبود کلمات کلیدی منفی
کلمات کلیدی منفی از کلیک جستجوگران بی ربط بر روی تبلیغات گوگل جلوگیری می کنند ، بنابراین هیچ هزینه ای هدر نمی رود. به عنوان مثال ، اگر نمی خواهید محصول یا کالای خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دهید ، از اصطلاحات "ارزان" و "رایگان" استفاده کنید.

با استفاده از Google Ads ، ضروری است که لیستی از کلمات کلیدی منفی را برای شغل خود داشته باشید تا نیازهای روز را برآورده سازد و حداقل هفته ای برای افراد جستجو کنید.

شما باید یک لیست استاندارد از کلمات کلیدی منفی برای تجارت خود داشته باشید و از این ابزارها بصورت آنلاین مانند kwfinder و برنامه ریز کلمات کلیدی و پیشنهادات Google استفاده کنید. با انتخاب صحیح ، این کلمات کلیدی باعث کاهش چشمگیر هزینه شما در تبلیغات Google می شود ، زیرا این کلمات اعتبار شما را تبلیغ می کنند و نرخ کلیک شما را افزایش می دهند.

کارهای تبلیغاتی را برای شبکه های تبلیغاتی انتخاب کنید
اگر یک کلمه کلیدی برای تبلیغات انتخاب می کنید ، باید در Google و در شبکه هایی که انتخاب می کنید باشد. هنگامی که Show Network را انتخاب می کنید ، Google سعی می کند آگهی شما را در وب سایت های مربوطه نشان دهد. با این حال ، تبلیغات به افرادی که در دامنه جستجو و شبکه شما فعال نیستند نشان داده نمی شود. انتخاب یک شبکه نمایش ، هدر دادن پول شما است ، زیرا شما ترافیک مناسب مورد نیاز خود را نخواهید گرفت.

نکته: هنگام تنظیم یک کمپین ، به طور پیش فرض ، شبکه های جستجو را انتخاب کنید.

از بهترین لیست کلمات کلیدی PPC استفاده نکنید
پس از بارگذاری لیست کلمات کلیدی خود ، به عبارت جستجوی کلمات کلیدی بروید و کلمات کلیدی خاص تری را جستجو کنید که افراد به دنبال آن هستند. این کلمات بسیار با ارزش هستند و می توانید از آنها در سریال های تبلیغاتی بعدی خود استفاده کنید زیرا هنوز تجربه کاربری خوبی را ارائه می دهند.