تبلیغات در گوگل تاپ سئو 

 

Google AdWords یا سیستم تبلیغاتی که امکان نمایش لینک های حمایت شده را در نتایج جستجوی Google فراهم می کند ، روشی برای تبلیغ است که شرکت های بیشتر و بیشتر قانع کننده آن هستند. جای تعجب نیست AdWords به شما امکان می دهد خودتان ، بدون واسطه و مطابق با خط مشی های شخصی خود ، تبلیغ خود را مدیریت کنید.

کمپین های Google AdWords روش خوبی برای نمایش در صفحه اول نتایج جستجوی روزانه ، بدون بهینه سازی وب سایت وقت گیر ، ایجاد محتوای جذاب و به دست آوردن لینک های ارزشمند و غیره است و همه اینها در موتور جستجوی گوگل ، که مطابق با gemiusTraffic تا حدود 97 درصد استفاده می شود. کاربران اینترنت لهستانی. تبلیغات در صدر نتایج جستجو ظاهر می شوند. مهمترین مزیت AdWords ، امکان تبلیغات تبلیغاتی سلف سرویس و محدودیت در بودجه اختصاص یافته نیست. حتی مبلغ کمی صرف تبلیغات می شود (به لطف بازده بالای موتور جستجو در اتصال به جستجوگرها و متقاضیان ، مقدار کمی هزینه شده برای تبلیغات (گوگل تعدادی کلیک از کاربران اینترنت در لینک تبلیغی را شارژ می کند) می تواند نتایج بسیار خوبی کسب کند. این نوع تبلیغات می تواند در هر زمان متوقف و از سر گرفته شود و کنترل کامل بر هزینه های شما باشد. کمپین ها را می توان با یادآوری چند قانون به راحتی تهیه کرد. علاوه بر این ، Google دارای راهنمائی است که می توانید با آنها سؤال کنید و مطالب آموزشی و آموزش هایی را ارائه می دهید که حتی پیشرفته ترین گزینه های تبلیغاتی را نیز به همراه دارد.

 1 اولین کمپین ایجاد کنید

تنظیم یک حساب AdWords به طرز حیرت انگیزی ساده و شهودی است. کافیست به صفحه اصلی AdWords بروید: https://adwords.google.com و روی "شروع به کار" کلیک کنید. ثبت نام بسته به اینکه کاربر قبلاً حساب Google داشته باشد (به عبارت دیگر از سرویس Google دیگری مانند Gmail استفاده می کند) متفاوت است یا تازه شروع به استفاده از خدمات ارائه شده توسط این گروه می کند. پس از ایجاد حساب کاربری ، اینترنت با پیوند فعال سازی حساب AdWords به آدرس ایمیل ارائه شده پیامی را دریافت می کند. پس از کلیک بر روی آن ، به طور خودکار وارد حساب جدید می شوید. بلافاصله یک صفحه با پیشنهاد ایجاد اولین کمپین ظاهر می شود. پس از کلیک بر روی "ایجاد اولین کمپین" ، به صفحه تنظیمات کمپین می روید. مهمترین عناصر در اینجا تعیین بودجه روزانه برای کمپین و تعیین نرخ برای یک کلیک است که در ادامه مورد بحث قرار خواهد گرفت. یکی دیگر از عناصر بسیار مهم انتخاب شبکه برای هدف قرار دادن است. به طور پیش فرض ، گزینه "همه سایتهای موجود" انتخاب شده است ، اما شما باید خودداری کنید و فقط موتور جستجوی Google و شرکای خود را انتخاب کنید. به طور پیش فرض ، این تبلیغ برای لهستان و لهستان هدف قرار می گیرد. اگر وب سایت ما نسخه های زبانی دیگری دارد ، کمپین باید آن زبانها را نیز هدف قرار دهد. هنگام انتخاب یک مکان ، به این فکر کنید که تبلیغ باید به چه کسی برود. می توان یک منطقه از لهستان یا مثلاً یک شهر خاص را تنظیم کرد.

  پارامترهای مناسب را جهت تبلیغات در گوگل تاپ سئو تنظیم کنید

عناصری که در AdWords تبلیغ می کنند عبارتند از: عنوان (حداکثر 25 کاراکتر از جمله فضاها) ، توضیحات (دو خط از هر 35 کاراکتر) و URL (35 کاراکتر). وظیفه هدر جلب توجه مشتریان بالقوه است. کلمات کلیدی باید در سربرگ درج شوند. اشتباه است که نام شرکت یا دامنه را در هدر قرار دهید. عنوان باید حاوی اطلاعات مربوط به گروه هدف باشد ، مثلاً اگر هتلی از طریق دریا تبلیغ می شود ، عنوان آن ممکن است باشد: "آیا به دنبال اقامت در baeba هستید؟" توضیحات باید شامل مزایای محصول یا خدمات باشد ، اما همچنین فراخوانی برای اقدام ، به عنوان مثال وارد کنید ، بررسی کنید ، بخوانید. لطفا توجه داشته باشید که فقط یک علامت تعجب می تواند در کل آگهی استفاده شود ، که نمی تواند در عنوان یا آدرس نمایش قرار گیرد. تبلیغات نباید کاربر اینترنت را گمراه کند و همچنین هیچ نوع اطلاع رسانی را نمی توان شبیه سازی کرد. همچنین استفاده از سازندهای "اینجا را کلیک کنید" ممنوع است. قبل از وارد کردن لیست عبارات خود در کمپین های AdWords و انتشار آنها در دنیای موتورهای جستجو ، ابتدا باید چندین نسخه از تبلیغات را برای سنجش اثربخشی آنها آماده کنید. هر تبلیغی در جلب توجه کاربران اینترنت به همان اندازه مؤثر نیست. حتی تغییرات کوچک در طرح مهم هستند. به همین دلیل است که ارزش تهیه چندین نسخه ، چندین متن ، و (در صورت استفاده از تبلیغات با گرافیک) چندین تصویر ، بررسی اینکه کاربران اینترنت بیشتر اوقات روی آن کلیک می کنند چیست. تبلیغات می توانند در طول کمپین مورد آزمایش ، اصلاح و تصفیه قرار گیرند. شما همیشه می توانید چیزی را تغییر دهید و ببینید چه تأثیری در تغییر دارد؟ مهمترین این ، این است که تبلیغ شما به طور مستقیم با کلمات کلیدی شما مرتبط است. انتخاب آنها مهمترین مرحله ایجاد آگهی است.

 3 یک لیست کلمه کلیدی ایجاد کنید

Google پاداش تبلیغات منطبق با کلمات کلیدی را با موقعیت های بالاتر و نرخ کلیک پایین تر ، و مطابقت با محتوای تبلیغ با کلمات کلیدی باعث ایجاد کلیک های بیشتر می شود ، به عنوان مثال هنگام ایجاد یک کمپین آژانس مسافرتی آنلاین ، ایده خوبی است برای تهیه تبلیغات عبارات مربوط به معاملات سفر زمستانی به طور جداگانه

 

منبع : www.topseo724.com