SEO و Adwords -  مؤثر ، نیروهای بازاریابی موتور جستجوگر متضاد اما مکمل

، هزینه تبلیغات موتور جستجو (SEM - بازاریابی موتور جستجو) یکی از مهمترین موارد در بودجه بازاریابی شرکت ها است. سهم کل بازار تبلیغات اینترنتی برای این منبع بیش از 38٪ است و همواره در حال رشد است. در اینجا لازم به ذکر است که Google به طور مداوم محبوب ترین موتور جستجو در لهستان است (97٪ سهم بازار). موتورهای جستجوگر اینترنتی اکنون به مکان اصلی اینترنت تبدیل شده اند که در آن کاربران اینترنت شروع به جستجوی اطلاعات می کنند. به همین دلیل است که مغازه های آنلاین از تبلیغات تبلیغاتی Google استفاده می کنند ، که اغلب آنها ترافیک موتورهای جستجو (پرداخت + رایگان) مهمترین منبع بازدید و در نتیجه - تبدیل برای فروش هستند.


در صفحه نتایج جستجو (SERP) اغلب تغییرات بزرگی رخ می دهد ، می توانید تلاشی برای افزایش تسلط تبلیغات پرداخت شده بر نتایج ارگانیک مشاهده کنید. چندی پیش گوگل تصمیم گرفت که با هزینه وارد کردن تعداد بیشتری (تغییر از 3 به 4) در بخش SERP بالا و پایین ، تبلیغات صحیح Adwords را لغو کند. نمایش اضافی تبلیغات PLA تا حد زیادی شروع به دریافت پتانسیل کلیک از موقعیتهای ارگانیک به نفع موارد پرداخت شده کرده است.

بنابراین ، در مورد فعالیت های تبلیغاتی در موتورهای جستجو ، بازاریابان اغلب تعجب می کنند که از چه منبع کسب ترافیک استفاده می کنند: تبلیغات Organica یا PPC. هم افزایی هر دو فعالیت قطعاً بیشترین مزیت را به همراه خواهد داشت ، اما ارزش آن را دارد که از امکان استفاده و اختلاف در فعالیت ها برای هر دو منبع ترافیکی آگاه باشید.

 

ویژگی های کانال های تولید ترافیک جداگانه از SERP ها چیست:
SEO (بهینه سازی موتور جستجو) - فعالیت ها بیشتر بر روی بهینه سازی مناسب وب سایت انجام می شود به گونه ای که به بهترین وجه توسط موتورهای جستجو نمایه شده و در نتایج جستجوی ارگانیک برای کلمات کلیدی خاص ظاهر می شود. هرچه موقعیت SERP در پرس و جوهای کاربر بهتر باشد ، احتمال ایجاد ترافیک به خوبی هدفمند بیشتر خواهد شد.

PPC (پرداخت به ازای هر کلیک) کمپین های تبلیغاتی تبلیغاتی موتور جستجو هستند که در مدل پرداخت به ازای هر کلیک در نظر گرفته شده اند. آگهی دهنده کنترل کامل بر کلمات کلیدی و پیام های تبلیغاتی در صفحه مدیریت Google AdWords دارد. موقعیت تبلیغات در مقایسه با رقابت به دو عامل بستگی دارد: نرخ حداکثر اعلام شده برای هر کلیک و مطابقت تبلیغات با انتظارات کاربران اینترنت ، محاسبه شده به اصطلاح نمره کیفیت

از یک طرف ، ما تبلیغات کلاسیک ، منبع پرداخت ترافیک و از طرف دیگر نتایج ارگانیکی "ارگانیک" داریم ، که از نظر کاربران موتورهای جستجو تبلیغاتی نیستند ، بنابراین - آنها اعتماد به نفس بیشتری را القا می کنند. مطمئناً به دلیل خاص بودن آنها ، کمپین های PPC در تولید سریع "ترافیک" در وب سایت مفید هستند. در اینجا وضعیت ساده است: ما بودجه مشخصی را صرف تبلیغات می کنیم و ترافیکی ایجاد می کنیم که می توان از قبل تخمین زد. در صورت جستجوگرها و نتایج ارگانیک ، اثرات فعالیت ها در قالب بازدید از سایت به تعویق می افتد. سئو قطعاً روشی برای تولید سریع ترافیک و تبدیل نیست.

 

آیا به این مقاله علاقه دارید؟ شما همچنین ممکن است علاقه مند باشید: ما روی هم افزایی کمپین های تصویر و کارآیی تمرکز می کنیم

 

خلاصه ای از ویژگی های اصلی SEO در مقابل PPC
یک عمل خوب در مرحله برنامه ریزی استراتژی SEM اجرای - برای مدت زمانی کوتاه - کمپین Adwords است. این امر به شما امکان می دهد تا به سرعت و کارآمد اثر کلمات کلیدی فردی و همچنین دسته ها و محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی را بررسی کنید. داده های به دست آمده سپس می توانند به یک استراتژی بلند مدت مؤثر برای SEO تبدیل شوند.

ویژگی های فعالیت های SEO و PPC

ویژگی های فعالیت های SEO و PPC

بنابراین چگونه می توانید اثر هم افزایی را از فعالیت های موتور جستجو بدست آورید؟

عمل - واکنش
اثرات از مبارزات انتخاباتی در همان زمان

برای وب سایت های جدید ، شکستن موقعیت های بالا در نتایج موتور جستجوی ارگانیک بسیار دشوار است. برای دسترسی سریع به پوشش و ورود کاربران جدید به سایت ، لازم است کمپین Adwords را اجرا کنید ، که تقریباً بلافاصله باعث ایجاد ترافیک می شود. پتانسیل بازدیدها با میزان بودجه تبلیغاتی اختصاص یافته از نزدیک مرتبط خواهد بود. در مورد سئو ، نتایج مورد نظر فقط پس از مدت زمان طولانی حاصل می شود.

مشاهده کنید: GDN - یک مدل مدیریت قیف فروش

با توجه به ویژگی شروع سریع و مکث ، کمپین Adwords همچنین برای معرفی دسته بندی محصولات جدید ، محدوده محصولات اضافی ، سری کوتاه محصولات کوتاه ، کمپین های تبلیغاتی دوره ای یا فروش فوق العاده است. حفظ موقعیتهای ارگانیک بالا برای عباراتی مانند: هدیه برای روز زن ، هدیه برای روز ولنتاین ، ایده برای هدیه کریسمس و غیره کار ساده ای نیست. این عبارات از یک طرف بسیار رقابتی و از سوی دیگر بسیار پرطرفدار (جستجو) فقط در کوتاه مدت هستند سال است. در این حالت نیز ممکن است بهتر باشد مقداری از بودجه تبلیغاتی خود را خرج کنید