Google AdWords - سیستمی برای قرار دادن تبلیغات متنی در نتایج جستجوی Google و در سایت های شبکه وابسته. از نظر تعداد کاربران ، این موتور جستجو بعد از Yandex مقام دوم را کسب می کند. امروز ، شبکه وابسته به گوگل بزرگترین است ، که در آن امکان پخش بنرها و فیلم ها وجود دارد.

تبلیغات متنی در Google دارای چندین مزیت است:

هزینه کلیک در Google AdWords پایین تر از سرویس Yandex.Direct است. این امر به این دلیل است که رقابت در یاندکس بیشتر است.
توانایی سفارش تبلیغات متنی برای مبلغی که شما مایل به صرف آن هستید.
تنظیمات دقیق تر برای هدف قرار دادن موقعیت جغرافیایی تبلیغات متنی (درست در خانه).
توانایی پرداخت هزینه برای دستیابی به هدف (برای مثال ، اگر کاربر وارد سبد مجازی شود)؛
تنظیمات هدف گذاری دقیق تر زمان (حداکثر 15 دقیقه)
امکان انتخاب سایتها ، انواع منابع و مناطق مورد علاقه کاربران.
در Google AdWords ، تبلیغات متنی در بالا و پایین نتایج جستجو نشان داده شده است ، برای برخی از نمایش داده شد ، تبلیغات ممکن است در گوشه بالا سمت راست ظاهر شود. جایگاه تبلیغات در درجه اول بستگی به میزان ارتباط آنها با درخواست ، و همچنین به پیشنهاد شما و تعدادی دیگر از عوامل دارد.

در Google ، تبلیغات متنی به هر کلیک ، در هر برداشت ، برای هر تبدیل پرداخت می شود. هنگام استفاده از CPC ، تبلیغ کننده تنها زمانی هزینه می کند که کاربر روی تبلیغ کلیک کند و به سایت مراجعه کند. تبلیغ کننده بودجه روزانه را انتخاب می کند. در روزهایی که تبلیغات شما محبوب است ، Google AdWords می تواند 20٪ از بودجه روزانه شما فراتر رود ، بنابراین کلیک های ارزشمند خود را از دست نمی دهید. برای جلوگیری از اضافه برداشت ، حداکثر بودجه در روزهای دیگر کاهش می یابد. هزینه های عمومی در طول ماه از حد تعیین شده فراتر نمی رود.

آیا می خواهید یک مأموریت تبلیغاتی رایگان از یک کمپین تبلیغاتی متنی دریافت کنید؟
ما یک ممیزی واضح انجام خواهیم داد ، تمام جزئیات را بررسی خواهیم کرد ، گزارش مفصلی ارائه می دهیم که نشان دهنده کلیه مشکلات فعلی و چگونگی حل سریع و مؤثر آنهاست!

هزینه ممیزی 30،000 پ. ما آن را به صورت رایگان برای شما درست خواهیم کرد!

بله ، می خواهم اکنون یک حسابرسی بدست آورم!
ما به شما پیشنهاد می کنیم تا همه مشکلات پیچیده در راه اندازی این سرویس را برای ایجاد تبلیغات موثر در Google AdWords درک کنید!

انتخاب کلید واژه برای تبلیغات متنی
برای اثربخش بودن تبلیغات Google AdWords ، مهم است که کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید. برای انجام این کار ، بهتر است از برنامه ریز کلمات کلیدی استفاده کنید. در آنجا می توانید کلمات کلیدی را بطور خودکار از طریق URL سایت یا کلیدهای داده شده و همچنین توسط کالاها یا خدمات انتخاب کنید. برنامه ریز تعداد جستجوها در هر ماه و پیشنهاد پیشنهادی را نشان می دهد.

برای اینکه ترافیک هدف قرار گیرد ، باید از اپراتورهای کلید واژه استفاده کنید. Google AdWords از انواع مطابقت زیر استفاده می کند:

دقیق بازی - جستجوی جستجو دقیقاً عبارت کلمه کلیدی داده شده را تکرار می کند. فرم کلمه و ترتیب کلمه در نظر گرفته شده است.
مطابق عبارات - عبارت کلمه کلیدی باید به ترتیب صحیح وارد شود ، حتی اگر عبارت جستجو قبل یا بعد از کلمه کلیدی کلمات دیگری داشته باشد.
مطابقت گسترده - یک عبارت کلیدی به هر ترتیب وارد می شود و می توان یک تبلیغ برای اصطلاحات جستجو که به معنی نزدیک هستند نمایش داده شد.
اصلاح کننده متن گسترده - عبارت کلیدی در جستجوی جستجو به هر ترتیبی می تواند وارد شود ، اما جستجوی جستجو لزوماً باید از کلمات از عبارت کلیدی نشان داده شده با نماد "+" باشد.
در زیر جدولی از انواع مطابقت تبلیغ Google AdWords ، کلمات کلیدی و نمونه سوالات جستجوی نمونه وجود دارد.

مثال کلمه کلیدی نوع
دقیق [خرید یک آپارتمان] یک آپارتمان بخرید
عبارت "خرید یک آپارتمان" یک آپارتمان در مسکو بخرید
خرید گسترده یک آپارتمان یک اتاق در یک آپارتمان مشترک
اصلاح کننده گسترده بازی خرید + خرید آپارتمان ارزان ارزان
در کنار کلمات کلیدی ، می توانید کلمات کلیدی منفی را برای قطع ترافیک نامناسب اضافه کنید.

تبلیغات متنی
تبلیغات متنی ساده ترین نوع تبلیغ در گوگل است که شامل یک عنوان ، نشانی اینترنتی نمایش و توضیحات است. پیش از این می توان از 30 کاراکتر در عنوان استفاده کرد و دو خط توصیف از 38 کاراکتر (برای روسیه) وجود داشت.

اخیراً ، تبلیغات متنی گسترده در Google ظاهر شده است. اکنون این آگهی دارای 2 عنوان از 30 کاراکتر و شرح است که می تواند حداکثر 80 کاراکتر را تشکیل دهد. اکنون ، تبلیغ کنندگان این فرصت را دارند که در یک آگهی تبلیغاتی درباره محصول یا خدمات خود جزئیات بیشتری را بیان کنند. هر دو قالب در حال کار هستند ، اما به زودی هنگام ایجاد تبلیغات جدید ، فقط قالب تبلیغات متنی گسترده در دسترس خواهد بود.

برای افزایش اثربخشی تبلیغات متنی ، باید از عناوین کلیدی در عنوان تبلیغات استفاده کنید - این باعث افزایش کلیک می شود. توصیه می شود در متن تبلیغ خود در Google یک تماس برای اقدام و اطلاعات در مورد مزایای رقابتی ، شرایط تحویل ، تخفیفات و تبلیغات را درج کنید.

یک تبلیغ اجازه نمی دهد بیش از حد از کلمات بزرگ و یا استفاده از بیش از یک علامت تعجب در متن یک تبلیغ استفاده کند. حرف های تایپ ، تخلیه و خطای غلط نیز مجاز نیست.