آیا می خواهید افراد بیشتری در فروشگاه شما باشند؟ بنابراین مقاله جی اودز را به عنوان یک راهنمای تبلیغاتی ساده در محبوب ترین بستر مسیریابی جهان بخوانید.
متأسفانه ، Google Maps برای شرکتهای فعال در ایران قابل تبلیغ نیست. امیدواریم که این مقاله برای شرکت های ایرانی فعال در خارج از کشور مفید واقع شود.
افزایش حضور فیزیکی مشتریان در فروشگاه می تواند یک کابوس باشد ، به خصوص اکنون که مردم بیشتر و بیشتر کالای مورد نظر را در خانه تحویل می دهند.
اما امید وجود دارد زیرا بیشتر مردم مایل به ماندن در خانه و خرید آنلاین نیستند. آنها ترجیح می دهند قبل از خرید کالا به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنند و آن را ببینند و آن را لمس کنند.
برای آوردن این افراد به فروشگاه شما ، باید به موقع آنها را نشان دهید. یک روش مؤثر برای انجام این کار استفاده از Google Map Ads است.
همه ساله کاربران در سراسر جهان از Google Maps برای جستجوی و مرور بیش از 1.5 میلیارد مقصد از جمله نزدیکترین فروشگاه ها استفاده می کنند. یک بررسی جدید نشان داد که Google Maps نسبت به سایر برنامه های مسیریابی 6 برابر محبوب تر است.
در حقیقت ، این برنامه مسیریابی بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد.
این یک فرصت عالی برای فروشگاه های خرده فروشی و مشاغل محلی است تا بتوانند روی این پلتفرم سرمایه گذاری کنند ، به خصوص اینکه تبلیغات در Google Maps نسبتاً جدید و رقابتی کمتری است.
تبلیغات Google Map چگونه کار می کند؟
ممکن است در حال حاضر تبلیغات جستجوی محلی را در Google Map بدانید.
وقتی در این برنامه جستجو می کنید ، لیستی از نتایج ، معمولاً دو تبلیغ اول در آن دسته ، با برچسب بنفش "تبلیغ" در کنار آن ظاهر می شود.
کاربران می توانند برای اطلاعات بیشتر در مورد آنها به این تبلیغات دسترسی داشته باشند. این جزئیات شامل عکس ، نظر ، شماره تلفن ، آدرس و غیره است.
تبلیغات جستجوی محلی در Google Map مانند سایر تبلیغات پرداخت شده توسط Google کار می کند. این بدان معنی است که وقتی کاربر با کلیک بر روی تبلیغ خود کلیک کند ، هزینه کمتری به شما تعلق می گیرد.
با این حال ، گوگل اخیراً تغییرات زیادی در قالب تبلیغات نشان داده شده در نقشه ایجاد کرده است.
براساس گفته های گوگل ، این تغییرات برای کمک به مشاغل محلی ایجاد دید و جذب مشتریان بیشتر انجام شده است.
در یک اجلاس اخیر عملکرد Google ، این شرکت ویژگی های تبلیغاتی جدید را بر روی نقشه برجسته کرده است.
ویژگی های تبلیغاتی جدید در Google Map
پین های تبلیغاتی
مکانهای تبلیغ شده توسط Google اکنون به عنوان پین های تبلیغاتی نمایش داده می شوند که دارای پین های بنفش هستند یا برای متمایز کردن آنها از سایر پین های قرمز معمولی طراحی شده اند.
پین های تبلیغاتی به این شکل است:

علاوه بر این پین های تبلیغاتی ، آرم شرکت نیز نمایش داده می شود که به تمایز و جلب توجه کمک می کند.
کاربران می توانند از این پین ها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این شرکت و محصولات آن استفاده کنند.
شرایط ویژه برای خریدهای داخل فروشگاه
علاوه بر بنفش ، مشاغل محلی که در گوگل تبلیغ می کنند ممکن است شرایط ویژه ای را برای خریدهای حضوری از فروشگاه خود مانند بن تخفیف در آگهی نمایش دهند.

این یک روش عالی برای جذب مشتری است که به دنبال محصولات یا تبلیغات در گوگل تاپ سئو خدمات مشابه هستند. در واقع ، شما می توانید با ارائه تخفیفی جذاب ، مشتریان را از رقبای خود دور کنید!
لیست محصولات موجود در فروشگاه را جستجو کنید
کاربرانی که روی تبلیغ شما کلیک می کنند می توانند مورد را در لیست محصولات فروشگاه شما جستجو کنند.
این مهم است زیرا طبق تجزیه و تحلیل گوگل ، بیشتر افراد به دلیل اینکه نمی دانند محصولی را که می خواهند در دسترس است ، به فروشگاه ها می روند.
برای مشاهده اطلاعات در مورد محصول موجود خود ، ابتدا باید این اطلاعات را در Google وارد کنید.
صفحه قابل تنظیم حرفه ای
مشاغل محلی که در Google Maps تبلیغ می کنند ، صفحه کاری قابل تنظیم خود را دارند که هر بار کاربران بر روی تبلیغ خود کلیک می کنند ، به این صفحه هدایت می شوند.
می توانید شماره تماس ، آدرس ، وب سایت ، عکس و غیره را در اینتبلیغات در گوگل تاپ سئو صفحه قرار دهید.
مزایای تبلیغات در Google Map
قبل از شروع نمایش تبلیغات خود در Google Map ، باید بدانید که چرا اینقدر مهم است.
شما به افرادی که در حال حرکت هستند دسترسی دارید
اول از همه ، این برنامه ناوبری نه تنها منحصر به فرد است بلکه به صورت انیمیشن نیز کاربرد دارد. یعنی با نمایش تبلیغات در گوگل مپ ، بدون توجه به اینکه آنها کجا هستند ، به افراد دسترسی دارید.تبلیغات در گوگل تاپ سئو
در اجلاس عملکرد گوگل اعلام شد که یک سوم آن

 

منبع تبلیغات در گوگل تاپ سئو