برنامه های افزودنی تبلیغاتی
برنامه های افزودنی تبلیغاتی (یا برنامه های افزودنی تبلیغاتی) به شما کمک می کنند برخی از پیشنهادهای ویژه خود را در نتایج جستجو برجسته کنید. تنها راه دسترسی به افزونه جدید ارتقاء ، استفاده از رابط Google AdWords جدید است. این باعث می شود تبلیغات شما پایدار تر شود و بتوانید به عنوان یک متن متنی به محصول پیوند دهید.

نماد برچسب موجود که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، پیشنهاد شما را در نتایج جستجو به وضوح نشان می دهد. در زیر ، تنظیمات رابط کاربری جدید به عنوان عکس ارائه می شود.

افزونه را در رابط Google AdWords جدید به روز کنید

فهرست درآمد خانوار در جستجوها
گزارشگری مالی و هدفگذاری درآمد خانواده برای کارزارهای تحقیق جمعیتی رابط جدید است. در رابط Google AdWords قدیمی ، درآمد خانوار فقط از طریق هدفگذاری جغرافیایی اعمال می شود.

بنابراین ، با نمودارهایی که در بالای صفحه قرار دارد ، می توانید فعالیت کمپین خود را به راحتی رصد کنید. علاوه بر این ، تنظیمات تنظیم پیشنهاد ممکن است در سطح کمپین یا گروه تبلیغات انجام شود.

فهرست درآمد یا درآمد خانوار در رابط Google جدید

صفحه مخاطبان
صفحه شنوایی جدید مکانی منحصر به فرد برای مدیریت انتخاب هدف و بهینه سازی مخاطب ارائه می دهد. همچنین از اصطلاحات جدید برای هدف قرار دادن مخاطبان در رابط Google AdWords جدید استفاده شده است. عبارت Target و Offer با استفاده از مشاهدات در رابط جدید به هدف گذاری و پیشنهاد فقط تغییر داده است.

چرا Google Ads بهترین روش تبلیغی در جهان است! فراموش نکنید که بخوانید: چرا Google Ads بهترین روش تبلیغی در جهان است !؟
صفحه مخاطبان در رابط Google AdWords جدید

سیستم گزارشگری بهبود یافته (N-گرم)
این ویژگی توسط گوگل AdWords در ژوئیه سال 2017 منتشر شد. یک برگه Words در کادر جستجو در بخش Overview Campaign نمایه N-gr را از کلماتی که از طریق آن تبلیغات تبلیغاتی شما در نتایج جستجو نمایش می دهد ، نشان می دهد. در حقیقت ، این اسکریپت N-gram جدید Google AdWords است که می تواند به شما در شناسایی بهترین و بدترین سؤالات جستجو در کمپین تبلیغاتی Google کمک کند.

در تصویر زیر ، خطوط پیرامون یک کلمه تاریک تر ، اثر را شدیدتر می کند. مکان نما را روی هر کلمه نگه دارید تا نمایش جستجوی جستجو ، از جمله آن کلمه ، تعداد بازدیدها ، تعداد کلیک ها و نرخ تبدیل هر کلمه را نشان دهید. این به شما امکان می دهد عملکرد یک کلمه یا عبارت را در طیف گسترده ای از جستجوی جستجو (به جای بررسی تک تک کلمات به صورت جداگانه) بررسی کنید.

رابط کاربری جدید Google AdWords سیستم گزارشگری بهتری ارائه می دهد تا تبلیغات ساده تر در پرداخت ، کلیک و پرداخت هر کلیک (PPC) ساده تر شود.

N- رابط در رابط Google AdWords جدید

علاوه بر این ، رابط کاربری جدید Google AdWords نمودارها و نقشه های حرارتی مربوط به عملکرد تبلیغات شما را در روزها و ساعات هفته نمایش می دهد. این ویژگی به شما امکان می دهد تا در طول روز عملکرد تبلیغات Google خود را از نزدیک مشاهده کنید. به این ترتیب می دانید کدام روز و زمان برای تبلیغ شما بهترین است.

رابط Google AdWords جدید


آیا به دنبال راهی سریع برای دسترسی به Google هستید؟
ما به شما کمک می کنیم یک کمپین کم هزینه و کم هزینه برای تبلیغات Google خود راه اندازی کنید.
برای مشاوره رایگان در حال حاضر با ما تماس بگیرید.
Google Adwords021-63404 تاریخ 3
تنظیمات تنظیمات پیشنهادات پیشرفته
تنظیم فعلی تنظیمات حراج ، با ویژگی های گیج کننده آنها ، مطمئناً هر هفته سر شما را به درد می آورد. رابط جدید Google AdWords تنظیمات پیشنهادات پیشرفته را برای کاربران خود درج می کند. در تنظیمات جدید ، شما می توانید اقدامات خاصی را بر اساس صفحه نتایج موتور جستجو انجام دهید ، مانند اضافه کردن یک برنامه افزودنی یا کمپین فقط برای تماس. این ویژگی به شما کمک می کند تا تبلیغات خود را برای جستجوی موبایل بهینه کنید.

با این تفاسیر می توان نتیجه گرفت که پارامترهای حراج بهبود یافته است ، بدین معنی که حداقل وقتی با آن کار می کنید ، تصمیم می گیرید خود را سبک کنید.

برای پرسیدن آژانس تبلیغاتی Google چه سؤالاتی دارید؟