چرا فکر می کنید ما باید Google AdSense را از بین روش های مختلف تبلیغات انتخاب کنیم؟ ما به عنوان یک آژانس تبلیغاتی و بازاریابی دیجیتال ، ما با روش های تبلیغاتی زیادی سروکار داریم و هرکدام چندین بار مورد بررسی قرار گرفته اند. باور کنید ، این تجربه گسترده ثابت کرده است که تبلیغات گوگل یکی از بهترین و هدفمندترین روش تبلیغات در جهان است!

با گذشت سالها ، شاهد بودیم که بسیاری از مشتریان ، فروش گوگل ادس خود را در هر زمان ضرب کنند. یکی از مشتریان ما آنقدر از تبلیغاتش خوشحال شد که 3 نفر جدید را برای دیدار با مشتریان خود استخدام کرد! یکی دیگر از مشتریان ما ، فروشگاه موبایل توانست در شش مرحله گردش روزانه خود را دو برابر کند! و با هزینه بسیار کم.

در مقاله امروز ، مقاله دوم در مجموعه تبلیغات شبکه جستجوی Google ، می خواهیم توضیح دهیم که چرا استفاده از Google AdSense از استفاده نان در شب برای شرکت ما حتی مهمتر است!

حالا می توانید بگویید که سخنان شما فقط ادعای شما هستند. بگذارید با جزئیات بیشتری توضیح دهیم که چرا Google Ades می تواند تجارت شما را تغییر دهد. باور کنید!

Google Edes بهترین روش تبلیغی در جهان است

6 دلیل Google Advertising Now!
شش مزیت زیر Google Ades را راهی ایده آل برای تبلیغ مشاغل می کند. با من بمان

تبلیغات Google بسیار هدفمند است
با Google AdSense با داشتن قابلیت های عالی جهت یابی ، می توانید تبلیغ خود را به افرادی که فقط به دنبال سرویس شما هستند نشان دهید. کدام بهتر است بیایید مقایسه کنیم. بیایید بگوییم شما ظروف یکبار مصرف درست می کنید و می خواهید محصولات خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید. چه فرصتی برای پیدا کردن کاربرانی که به محصول شما نیاز دارند در زمان مناسب و آماده سفارش از طریق اینستاگرام هستند؟

در تبلیغات گوگل تفاوت دارد. شما فقط به مخاطبانی می پردازید که به دنبال کلمات کلیدی مربوط به تجارت شما هستند. این بدان معنی است که آگهی شما در زمان جستجو برای سرویس شما در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

اگر کسی به دنبال اصطلاح "خرید یک ظرف یکبار مصرف" باشد ، قطعاً این محصول را خریداری می کند. و این بدان معنی است که فرصت های فروش شما (با فرض اینکه شما محصول با کیفیت و خدمات خوبی داشته باشید) بسیار بالاست. این سطح سودمندی در هیچ رسانه دیگری امکان پذیر نبود.

به یاد داشته باشید ، شغل شما خاص تر است ، رسیدن به مخاطبان هدف شما مهم تر است. یعنی برای یک شرکت واقعاً تخصصی (مثل شرکتی که پمپ های بتونی می فروشد) ، تقریباً هیچ روش تبلیغاتی غیر از گوگل وجود ندارد.

هدف قرار دادن تبلیغات Google

هزینه های شما کاملاً بهینه شده و هدفمند است
تبلیغات Google فقط برای هر کلیک روی متن تبلیغ هزینه می کند. تبلیغات نمایش رایگان است. در نتیجه ، شما اطمینان دارید که دکترای شما سودآور است. زیرا شما به افرادی که وب سایت شما را انتخاب نمی کنند پرداخت می کنید. هزینه تبلیغات Google

البته بیایید نگاهی به سکه دیگر بیندازیم. اگر تبلیغات Google شما به درستی مدیریت نشود ، ممکن است تمام هزینه های تبلیغ خود را از دست دهید. بنابراین شما باید اطمینان حاصل کنید که تبلیغ خود را بهینه می کنید (این کتاب در مورد اصول صحیح برای موفقیت Google Eds به شما همه می گوید).

بسیار مهم است که خودتان تبلیغات Google خود را مدیریت کنید و یاد بگیرید که چگونه از آن استفاده کنید. در غیر این صورت ، اطمینان حاصل کنید که تبلیغات خود را به آژانس معتبری ارسال کنید.

نتایج Google Ades ملموس و قابل اندازه گیری است
یکی از مهمترین مزایای بازاریابی دیجیتال نسبت به سیستم عامل های بازاریابی سنتی ، مانند تلویزیون یا حتی بازاریابی چهره به چهره ، این است که به راحتی قابل اندازه گیری است.

Google AdSense به شما امکان می دهد ببینید که چند بار مردم روی تبلیغات شما کلیک می کنند و به وب سایت شما می رسند. همچنین گزارش های روزانه و ماهانه تاریخ و زمانی را که بیشترین بازدید را به شما نشان می دهند.

تنوع این گزارش ها بسیار زیاد است. می توانید تمام جزئیات کمپین خود را بررسی کرده و درباره ورودی ، تبلیغات ، هزینه ها و بسیاری از ویژگی های دیگر بیاموزید.

Google AdSense حتی به شما امکان می دهد بازده سرمایه گذاری (ROI) تبلیغ خود را اندازه گیری کنید. این بدان معنی است که شما می توانید بفهمید که چقدر هزینه کرده اید و چقدر فروخته و درآمد کسب کرده اید. (و این یک کلمه منحصر به فرد است!)

به سختی می توانیم بگوییم که شما گزارشی نمی خواهید و Google Edges شما را ناامید می کند! این گزارش ها به شما کمک می کنند تا موفقیت و بهینه سازی تبلیغات خود را تحلیل کنید.